Maverick Black Out MT.
Re: Maverick Black Out MT.
Ja, det vore ju roligt att se helt klart.
Samma ställe som jag köpte mina....ser att det finns med alu intake & hållare till flaskorna oxå NICE....jebogren wrote:här köpte jag mina
http://www.boostinductionsystems.com/
Lätt val Stefan ellerhur
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Grymt där hemsidan! jag tänkte också köpa boost till Fg MT 
Inte skit svårt val. Kanon, tack för hjälpen Mats och JesperMats B wrote:Samma ställe som jag köpte mina....ser att det finns med alu intake & hållare till flaskorna oxå NICE....jebogren wrote:här köpte jag mina
http://www.boostinductionsystems.com/![]()
![]()
Lätt val Stefan ellerhur![]()
Gör du rätt iBurnout wrote:Grymt där hemsidan! jag tänkte också köpa boost till Fg MT
Efter lite mätning så var Savöxservot för stort i alla fall...

Ja, det hade gått om inte fästet till servot går runt servot... så det är inte möjligt. Men det verkar som Hiterc servot funkar kanon... och det är ju inte sämre på något vis.
Nej det är juh ett fint servo det med! Men Savöx är SavöxS 500 R wrote:Ja, det hade gått om inte fästet till servot går runt servot... så det är inte möjligt. Men det verkar som Hiterc servot funkar kanon... och det är ju inte sämre på något vis.
Har du inte ett 5755 i bajan? Då kan du juh snyta det och smälla i savöxen i bajan.
Håller med dig.. hade mer än gärna kört på det. Men om man slipper att krångla med Hitecet så blir det nog såRobban wrote:Nej det är juh ett fint servo det med! Men Savöx är SavöxS 500 R wrote:Ja, det hade gått om inte fästet till servot går runt servot... så det är inte möjligt. Men det verkar som Hiterc servot funkar kanon... och det är ju inte sämre på något vis.
Vad tror ni??? Går det att fila till eller???

Filna ner den som inte går i hålet. Sen borrar du ett nytt och drar i lämplig skruv.
Smart! Då kör vi på det servot 
- Mr_Rustler
Ser bra ut
hoppas det går bra 
Kör:
FG MonsterJeep 30,5cc
Baja Clone 26cc
Styr:
Futaba 3PK
FG MonsterJeep 30,5cc