Gho5T
Re: Gho5T
Dagen ser lite ljusare ut.
En motor på ingång och en hel del småplock har anlänt som tex skruv i rostfritt och lite annat godis!
En motor på ingång och en hel del småplock har anlänt som tex skruv i rostfritt och lite annat godis!
Ja så kom de då lite mer godis till lilla "spöket"
Fattas bara att få rätt färg på delarna så de passar temat.

Fattas bara att få rätt färg på delarna så de passar temat.

Fina grejjer Gute! bara köpa kaustik soda och slänga ner prylarna i några sekunder!
Blanda 2 delar soda på 10 delar vatten. Snabbt som fan går det så se till att ha en balja med vatten klar att slänga ner dom i när det är klart!
Blanda 2 delar soda på 10 delar vatten. Snabbt som fan går det så se till att ha en balja med vatten klar att slänga ner dom i när det är klart!
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
BajaGute wrote:Monterar ihop diffen som ska i den nya TR QD:en som kom idag!
Du har väl inte missat att TR haft problem med passformen på just QD ?
Flera är har haft problem med att diffens lager kan röra sig i lagerbanorna i aluminiumhuset....
Minns bara inte vilket tråd det var diskussion om just detta....
Hur är din? För du har ju en själv ju.Carbon-Dave wrote:BajaGute wrote:Monterar ihop diffen som ska i den nya TR QD:en som kom idag!
Du har väl inte missat att TR haft problem med passformen på just QD ?
Flera är har haft problem med att diffens lager kan röra sig i lagerbanorna i aluminiumhuset....
Minns bara inte vilket tråd det var diskussion om just detta....
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Hur är din? För du har ju en själv ju.[/quote]S 500 R wrote:
Har shimsat upp min och limmat lagren med lictite.....minns inte hur mycket den glappade nu, men den var på inget sätt perfekt i passformen just för lagren.....
Har shimsat upp min och limmat lagren med lictite.....minns inte hur mycket den glappade nu, men den var på inget sätt perfekt i passformen just för lagren.....[/quote]Carbon-Dave wrote:Hur är din? För du har ju en själv ju.S 500 R wrote:
Okey, har köpt en med. Får se hur den är.
Kan lugna pojkarna med att jag inte behöver chimsa nått DÄREMOT så har jag för säkerhets skull lagt i loctites lager lim!
Nu fattas snart bara motorn så den kan monteras i
Nu fattas snart bara motorn så den kan monteras i
Satt en dominator på den innan så tror de blir den men vet inte än, de kan säkert ramla in nått annat roligt på posten innan det är dags att vårbasha 
Snubblade över nått roligt idag, med tanke på mitt vita tema!

Hur länge står sig den färgen tro?

Hur länge står sig den färgen tro?