Yearbookyourselftråden!

Här diskuterar du allt mellan himmel och jord, förutom RC!
Malte

Yearbookyourselftråden!

Post by Malte » 10 Nov 2011, 21:26

Ja, hösten är här. Nästan vinter. Boring! Men varför inte liva upp våra trista vardagsliv hur det var när ni levde förr?
Länk till sidan: http://www.yearbookyourself.com

Regler, endast medlemmar på forumet så vi inte hänger ut någon annan olycklig själ!
En liten lätt förklaring innehållandes vilket år kortet är taget och en liten bakgrund!

Jag kan börja:

Image

Året var 1976. Jag hade min "svarta" period i livet och Steve Wonder och Tom Jones var mina stora musikaliska förebilder. Jag hade drabbats av en symtom som kallas plöstlig blindhet och minnessvaghet och tyvärr så litade jag på allt min frisör sade och gjorde. Han sade att jag skulle bli populär bland tjejerna. Han hade fel.

Image

Året är 1956. Bjuggen har precis blivit frigiven ifrån ungdomsanstalten utan för Nossebro i förtid emot att han gick med i Livets Ord. Men tyvärr hjälpte det honom inte att komma ur sin redan urspårade kriminella bana.

Image

Året är 1958 för Bjuggen. Han har precis mist sin oskuld till frikyrkans slampigaste kjolstyg och Eddie Cochran och Eddie Meduza har influerat honom till sin frisyr, Enligt mig ser han förjävlig ut.

Image]

Året är 1968. Bjuggen har börjat få ordning på sitt liv och har börjat utbilda sig till psykolog inom det relativt okända psykiska tillstånd som heter Bajakondri, vilket innebär att man är under stark influens av tvåtaktsavgaser.

Image

Året är 1976 och Bjuggen har blivit svagsynt och bitter över livet. Att han försöker se intellektuell ut hjälpte inte direkt upp situationen som hopplös psykolog inom ett relativt smalt ämne så han får sparken ifrån Nossebros vårdcentral.
Hans inre vansinne gör att att han hamnar på St Sigfrids mentalsjukhus i en madrasserad cell och där finns han antagligen kvar ännu.

Så, hur fortsätter DU denna trådens fantastiska start? Ge järnet för jag är nyfiken! :rock:

Sponsor

Sponsor

Mats B

Re: Yearbookyourselftråden!

Post by Mats B » 10 Nov 2011, 21:44

:cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: Svårt att toppa det inlägget.... :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy:
MCD UltimateCarbon K600 TWIN

S 500 R
Hedersmedlem

Post by S 500 R » 10 Nov 2011, 21:50

:cheesy: bra där Malte :thumbsup:
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

Malte

Post by Malte » 10 Nov 2011, 22:27

Image

Det här är Robert, mer känd under sitt påfundiga alias Robban. Robert hade en period 1978
då han var synth-DJ och hade Howard Jones som sin största idol och förebild.
Hans högsta dröm är att på varje högstadieskuff som klass 7-10 anordnade var att få svänga sina
lurviga tunna ben till Depeche Mode. Men efter ett halvår så tröttnade han på att dansa själv.
Robert kom aldrig nära några tjejer vid denna tidpunkt. Själv förstod han aldrig
själv vad det berodde på... Inte jag heller om jag skall vara ärlig.
Ser ni liksom mig den mysiga lätt drogade blicken som ett flak joltcola gav honom?

Image

Robban bytte då musikalisk inriktning till Nirvana 1992. Det var mest för att han tyckte Curt Cobain var
så himla dösnygg! Tyvärr förstod han aldrig låttiteln "Smells like teen spirit" utan misstolka den
som att man inte behövde sköta sin intimhygien alls. Det blev inga tjejer på högtadiediscot då heller.

Image

Sedan kände Robert att det fick var nog med massa alias, så han valde helt enkelt den frisyr
som det självlockiga håret själv valde 2005. Det var ett lyckat drag! Idag är han sambo och lycklig
familjefader till tre tjejer och tre radiostyrda bilar.

Bjuggen
Phone Number: 0700871481

Post by Bjuggen » 10 Nov 2011, 23:17

Carbon-Dave wrote::cheesy:
Passa dig David.. Du kan ju stå på tur :thumbsup:
Billös expertkommentator..

Dave
Site Admin
Phone Number: 0706318394

Post by Dave » 10 Nov 2011, 23:21

Bjuggen wrote:
Carbon-Dave wrote::cheesy:
Passa dig David.. Du kan ju stå på tur :thumbsup:
Antagligen !
Här går ju ingen säker !

Finns ju några fina bilder på Pastor Malte också.....men dom kan vara bra att ha..... :sunglasses:

Störtsköna kommentarer......flinade så jag fick tårna i ögonen !
:worship:

Comer
Phone Number: 0708366361

Post by Comer » 11 Nov 2011, 09:19

Mycket rolig läsning, flinade högt på jobb.
Baja 5b ss X 2
Baja 5b
Baja 5t
FG sportline x 2

MrKnopfler
Phone Number: 0705919847

Post by MrKnopfler » 11 Nov 2011, 09:25

:cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy:
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl

waqr
Phone Number: 0709998877

Post by waqr » 11 Nov 2011, 11:54

Grymt Malte :worship: :cheesy:
Letar Baja 5B

Burnout

Post by Burnout » 11 Nov 2011, 12:31

Hahaha... :lol2:

Malte

Post by Malte » 11 Nov 2011, 19:31

Image

Året är 1976. David som även kallades playboykungen ifrån Åsarp hade precis tjänat sin sjunde miljon dollar
på att sälja gammal utgången GB-glass med medföljande glassbox till Inuiterna på Grönland. Livet lekte i Nice där
han hade sin stora yacht och ett helt harem av flickor hängandes efter sig. Då hände det som inte fick hända!
Han fick ett telefax ifrån en väldig gammal flamma som berättade att han hade en son med begåvningshandikapp
som han nu var tvungen att ta hand om under resten av sitt liv. Ingen lätt sits men en man som David står vid sina ord.
Bussgods kom ner till Nice med hans son och kärlek (inte av den sorten) uppstod och en livslång gemenskap påbörjades.
Rulla nedåt för att se det det som har värmt hans hjärta sedan dess!

Image

Lusse
Phone Number: 0739951152

Post by Lusse » 11 Nov 2011, 19:35

Hahahahaha. :cheesy: :cheesy: :cheesy: det blir bara bättre o bättre, fan siken bra fantasi du har ... Du har ju talang... :thumbsup:
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S

Jimmy

Post by Jimmy » 11 Nov 2011, 19:38

Fy f##n vad bra :cheesy: denna tråd livade upp min Fredags kväll :thumbsup: grymt bra Malte :rock:
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.

Post Reply