nu när man skaffat elbil med vore de ju perfekt o kunna ladda flera samtidigt, och känns bättre med 1 laddare än 4 st utspridda över hela golvet
multi laddare
-
adrenaline
multi laddare
nån som har en multiladdare för 4st acc? som kan rekomenderas?
nu när man skaffat elbil med vore de ju perfekt o kunna ladda flera samtidigt, och känns bättre med 1 laddare än 4 st utspridda över hela golvet
Re: multi laddare
här har du en som du kan ladda 4 batterier på samtidigt
http://www.skyrc.com/index.php?route=pr ... oduct_id=8
http://www.skyrc.com/index.php?route=pr ... oduct_id=8
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
-
adrenaline
de har ja sett
men tänkte kolla om nån hade här och som han/hon är nöjd med! har läst många recensior där dem klagat på endel grejjer på div laddare
men tänkte kolla om nån hade här och som han/hon är nöjd med! har läst många recensior där dem klagat på endel grejjer på div laddare
Jag frågade ju samma sak i en annan tråd. Kolla där.
-
adrenaline
aah, den tråden missade jag!
men fick inte ut nått av den heller nu, är totalt vilse när de gäller el(nätagg som lämnar 50watt hit och dit)
jag vill ha en laddare som quattro b6 med inbyggt nätagg! som ja bara kan stoppa i sladden i väggen och ladda
men fick inte ut nått av den heller nu, är totalt vilse när de gäller el(nätagg som lämnar 50watt hit och dit)
jag vill ha en laddare som quattro b6 med inbyggt nätagg! som ja bara kan stoppa i sladden i väggen och ladda