Du har rätt Robban, failsafen menar jag!Robban wrote:Killswitchen? Nej nu blandar du ihop det Stefan. Du menar nog Failsafen, har dock ingen aning om hur man gör med original skiten. Mitt tips är att slänga den i bingen! Alternativt i huvet på David. Och köp nåt annat! Eurgle har fina som man får för strax över 300:- direkt frän HongKong
Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Filurar på nya projekt. Vet dock inte vad.
Ja se den mottagaren (original RF-20?) verkar vara rena skiten, den verkade inte gå att få åt rätt håll så för att undvika ett dopp i något vätskeliknande (badankan) så tog jag helt enkelt prylarna från skrotbajan endast för att få en provtur i sandhålan idagS 500 R wrote:Du har rätt Robban, failsafen menar jag!Robban wrote:Killswitchen? Nej nu blandar du ihop det Stefan. Du menar nog Failsafen, har dock ingen aning om hur man gör med original skiten. Mitt tips är att slänga den i bingen! Alternativt i huvet på David. Och köp nåt annat! Eurgle har fina som man får för strax över 300:- direkt frän HongKong
Och kasta inte den på David det är ju snarare Paul som ska få den över sig
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Tror Robban ville att NÅN skulle kasta nåt i huvet på mig, eftersom han inte når upp att göra det själv.....

Carbon-Dave wrote:Tror Robban ville att NÅN skulle kasta nåt i huvet på mig, eftersom han inte når upp att göra det själv.....
Jaja i nuläget inser jag att 1 ny mottagare och 2 st killswitch måste inhandlas samt en vettig sändare...
Ja just det ja risken är stor att jag får inhandla 2 st styrservo med eller iaf 1 i nuläget till skrotbajan den som sitter i bad... nää nu får vi allt hitta på ett nytt projektnamn till detta stackars blötdjur
kom med nå roligt bra förslag kanske rent av till båda?
sitter också själv och planera nästa båt bygge och räknar på vad kalaset kommer sluta påRobban wrote:Filurar på nya projekt. Vet dock inte vad.
"Baddaren"?BajaGute wrote:Carbon-Dave wrote:Tror Robban ville att NÅN skulle kasta nåt i huvet på mig, eftersom han inte når upp att göra det själv.....
![]()
![]()
Jaja i nuläget inser jag att 1 ny mottagare och 2 st killswitch måste inhandlas samt en vettig sändare...
Ja just det ja risken är stor att jag får inhandla 2 st styrservo med eller iaf 1 i nuläget till skrotbajan den som sitter i bad... nää nu får vi allt hitta på ett nytt projektnamn till detta stackars blötdjur![]()
![]()
kom med nå roligt bra förslag kanske rent av till båda?
och "twistedmetal" då?Robban wrote: "Baddaren"?
Robban wrote:Filurar på nya projekt. Vet dock inte vad.
Får jag gissa.....
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Äsch! Du vet juhMats B wrote:Robban wrote:Filurar på nya projekt. Vet dock inte vad.
Får jag gissa.....
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
tor jag vet 
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Äntligen helg
Å frugan är borta över dagen så jag får ha datorn ifred också
Å frugan är borta över dagen så jag får ha datorn ifred också