Tråkigt Stefan. Hade blivit en killerS 500 R wrote:Lite halv tung dag.. har bestämt mig för att lägga ner mitt 1:1 bygge...
Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Billös expertkommentator..
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
har du sålt iväg de oxå?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Fick ett mail . Kan tyvärr inte åka men några som bor i närheten kanske kan åka dit och representera vår del av hobbyn?
Tjena.
Nu har det blivit dags för RB konferansen igen. Är det några som är intresserade av att åka till Upplandsväsby i Stockholm 26-27 nov mer info finns på www.radiostyrdbilsport.nu anmälan måste vara inne 23 okt så vi måste snabba på.
Jag behöver veta hur många som vill åka snarast för jag måste äska pengar till det.
Vilka tävlingar vill vi arrangera 2012, fundera på det. ska vara sökt 1 nov.
Har ni några förslag på regeländringar eller andra motioner. Kom med dom nu, ska vara inne 1 nov.
Tjena.
Nu har det blivit dags för RB konferansen igen. Är det några som är intresserade av att åka till Upplandsväsby i Stockholm 26-27 nov mer info finns på www.radiostyrdbilsport.nu anmälan måste vara inne 23 okt så vi måste snabba på.
Jag behöver veta hur många som vill åka snarast för jag måste äska pengar till det.
Vilka tävlingar vill vi arrangera 2012, fundera på det. ska vara sökt 1 nov.
Har ni några förslag på regeländringar eller andra motioner. Kom med dom nu, ska vara inne 1 nov.
Billös expertkommentator..
Nä, det var det verkligen inte... men så måste det bli!Burnout wrote:Oj! Det var inte lätt beslut...S 500 R wrote:Lite halv tung dag.. har bestämt mig för att lägga ner mitt 1:1 bygge...
Jo, det hade det... men som sagt... orkar inte mer nu!Bjuggen wrote:Tråkigt Stefan. Hade blivit en killerS 500 R wrote:Lite halv tung dag.. har bestämt mig för att lägga ner mitt 1:1 bygge...
Inte än... men jag har en del som frågar om dom får köpa den!huSSe wrote:har du sålt iväg de oxå?
klev precis opp! väntar på att kaffet ska rinna igenom bryggern. sen ska det pulas 
Skönt att tentan äntligen är överstökat, vart klar på 1 timme av 3 möjliga, så jag tog mig en halvtimme till att gå igenom allt igen och det såg bra ut så jag lämnade in efter 1,5h... Har jag inte alla rätt så är det något enstaka slarvfel/dåligt motiverat!
Då är det bara resten kvar då!
Då är det bara resten kvar då!
My motor is stalled but my wheels are still spinning
båtupptagning imorrn, det kommer bli kallt och blött
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Sitter och inser att jag har bitit mig själv i svansen.
Ska man köpa bil så ska man inte bjuda kors o tvärs hur som helst, hmm hoppas de reder ut sig till våren
Ska man köpa bil så ska man inte bjuda kors o tvärs hur som helst, hmm hoppas de reder ut sig till våren
Laddar upp med massa kaffe inför ett 19-07 pass inatt

Precis kollat på rc-racing på tv.
Jag sitter och funderar om min projekt ( rc flyg)
Jag hade tänkte ha mentaol motorer till den...men jag köpa 20cc bensin till den och bättre!!
Så dumpa mentaol motorer!
Jag hade tänkte ha mentaol motorer till den...men jag köpa 20cc bensin till den och bättre!!
Gjorde du helt rätt iBurnout wrote:Jag sitter och funderar om min projekt ( rc flyg)
Jag hade tänkte ha mentaol motorer till den...men jag köpa 20cc bensin till den och bättre!!![]()
God natt på er.......
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S