Imorgon hoppas jag kan hämta min nya mcd!!
Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
jag kolla på tv-serie dvd just nu..
har oxå hört o sett dethuginen wrote:dom är rätt tuffa, men har hört att motorn och esc kan bli överhettade på domJ.A racing wrote:Jag ska nog beställa en Spartan tror jag
http://www.youtube.com/watch?v=JTLxGQi5oGI kolla där
finns ganska många videos om det
har kollat endel på den vill ha en liten bus båt en som om inte behöver hela barsebäck för att få fart på
typ traxxas, mystic 84cm och nog min favorit mini bolte en liten hydro med jävla klipp i[/quote]
Jag ska nog beställa en Spartan tror jag
[/quote]
Då verkar det som att du får ta den fån staterna, Traxxas vekar ha problem medatt få den till Sverige.. Vet inte om den ens finns i Europa. Detta kan jag inte verifiera..
Är själv sjukt sugen på en, pratade med reservdelsrc och han tror inteden kommer iår.. Men finns ett par på Ebay..
typ traxxas, mystic 84cm och nog min favorit mini bolte en liten hydro med jävla klipp i[/quote]
Jag ska nog beställa en Spartan tror jag
Då verkar det som att du får ta den fån staterna, Traxxas vekar ha problem medatt få den till Sverige.. Vet inte om den ens finns i Europa. Detta kan jag inte verifiera..
Är själv sjukt sugen på en, pratade med reservdelsrc och han tror inteden kommer iår.. Men finns ett par på Ebay..
sitter o kollar nya kockknivar
Precis tryckt i mig bröllopstårta... var inte fel!
Snart dags för sova!

- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Morrn Morrn
waqr
waqr
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Precis hällt i mej en kopp kaffe
Skål
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
skål!

Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
God morgon!
God morgon gott folk.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Låt mig inte vänta så här igen... tänk på mina kaffenerverwaqr wrote:Sorry, blev lite sen idagMrKnopfler wrote:Morrn Morrn
waqr
"A car is just fast enough when you stand in front
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
- J.A racing
Jag ska nog beställa en Spartan tror jagStelunex wrote:har kollat endel på den vill ha en liten bus båt en som om inte behöver hela barsebäck för att få fart på
typ traxxas, mystic 84cm och nog min favorit mini bolte en liten hydro med jävla klipp i
Ja det är nog Ebay eller Tower som gäller, ang värmen så finns det ett gäng moddar att göra. Det finns också beskrivet på tuben.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Då verkar det som att du får ta den fån staterna, Traxxas vekar ha problem medatt få den till Sverige.. Vet inte om den ens finns i Europa. Detta kan jag inte verifiera..J.A racing wrote:Jag ska nog beställa en Spartan tror jagStelunex wrote:har kollat endel på den vill ha en liten bus båt en som om inte behöver hela barsebäck för att få fart på
typ traxxas, mystic 84cm och nog min favorit mini bolte en liten hydro med jävla klipp i
Ja det är nog Ebay eller Tower som gäller, ang värmen så finns det ett gäng moddar att göra. Det finns också beskrivet på tuben.
så att hobbybutiken skrev att dom skulle få in spartan i augustiv 2011 ring o kolla med dom
själv blir det en hydro eller out rigger