bra använda på min vattenskoter , LS och mer!
finns kan köpa tillbehör olika saker...

Ska åxå beställa en sånS 500 R wrote:Inspelningsbar HD-box.
Vet inte! En från canal digital.MrKnopfler wrote:Ska åxå beställa en sånS 500 R wrote:Inspelningsbar HD-box.![]()
Vad blev det för sort?

Samma som här dåS 500 R wrote:Vet inte! En från canal digital.MrKnopfler wrote:Ska åxå beställa en sånS 500 R wrote:Inspelningsbar HD-box.![]()
Vad blev det för sort?
Malte wrote:En ny 6volt tändspole till hojen! Nästa gång skall den fanimej gå hela vägen hem!![]()
Har dom fått dem att funka nu då ?MrKnopfler wrote:Samma som här då
Har inte kört i gång min än, men jag har inget val. Min granne har en och han har inte klagat på den vad jag vet. Sen har vi en hd box utan hårddisk och den funkar kanon.Carbon-Dave wrote:Har dom fått dem att funka nu då ?MrKnopfler wrote:Samma som här då
Var kund hos CD men avbröt mitt abonnemang pga av att HD-boxarna var rena skämtet.....fick till och med en av CD´s egna servicetekniker att erkänna att boxen inte var klar för marknaden.....![]()
Väntade över ett halvår på en uppdatering som aldrig dök upp, och när den gjorde det var jag kund hos Viasat istället....och dessutom löste den inte problemen.....
Finns en väldans lång tråd på "Min Hembio´s " forum om just CD boxarnas problem.....
Skulle mer än gärna bli kund hos CD igen eftersom jag inte gillar kanalutbudet på Viasat, men har hellre en box man kan lita på, än en som enbart jävlas med en.....
Users browsing this forum: No registered users and 14 guests