20T pinion for TR clutches
Hostile Plastic Spur Gear - 54T
DDM 3/8" Cable Clamps - Black
Jag har en uppsätning 19/55 samt en 18/56 till TR om du är sugen?waqr wrote:Blev lite nya drev inför forumets hastighetstävling. Vill ju inte vara långsammare än MalteKommer förhoppningsvis sitta som ett smäck på "Street Bajan"
Har redan alla kombinationer nu men tack ändåRobban wrote:Jag har en uppsätning 19/55 samt en 18/56 till TR om du är sugen?waqr wrote:Blev lite nya drev inför forumets hastighetstävling. Vill ju inte vara långsammare än MalteKommer förhoppningsvis sitta som ett smäck på "Street Bajan"
Va....är det verkligen santRobban wrote:Ok. Det här är speciellt snabba drev! Bilen blir MYYYYCKET snabbare med min drev.. Det är säkert!
Är 19/55 Till salu? I så fall är jag intresserad.Robban wrote:Jag har en uppsätning 19/55 samt en 18/56 till TR om du är sugen?waqr wrote:Blev lite nya drev inför forumets hastighetstävling. Vill ju inte vara långsammare än MalteKommer förhoppningsvis sitta som ett smäck på "Street Bajan"
Intressant! För din sambo tyckte det va skönt att det äntligen va nån som visste vilket hål den skulle in i!waqr wrote:Va....är det verkligen santRobban wrote:Ok. Det här är speciellt snabba drev! Bilen blir MYYYYCKET snabbare med min drev.. Det är säkert!![]()
Å andra sidan pratade du ju om 30 cm för ett tag sedan men efter ett "besök" hos din sambo så fick jag reda på hur mycket du ljuger
![]()
![]()
Hmmm...är nästan säker att jag la 20:an på köksbordet innan jag kom (ellet jag menar gick)Robban wrote:Intressant! För din sambo tyckte det va skönt att det äntligen va nån som visste vilket hål den skulle in i!waqr wrote:Va....är det verkligen santRobban wrote:Ok. Det här är speciellt snabba drev! Bilen blir MYYYYCKET snabbare med min drev.. Det är säkert!![]()
Å andra sidan pratade du ju om 30 cm för ett tag sedan men efter ett "besök" hos din sambo så fick jag reda på hur mycket du ljuger
![]()
![]()
![]()
Sen glömde du betala när du va här!![]()

Vet inte, de påminner om Nutech Punishers.S 500 R wrote:Är det Hurrax hjul eller?
Det är ju en bra annledning!Nihlén wrote:Vet inte, de påminner om Nutech Punishers.S 500 R wrote:Är det Hurrax hjul eller?
Va ett tilltalande pris så jag tänkte att jag slår till när jag ändå lägger en beställning till rc-car-online
Users browsing this forum: No registered users and 16 guests