fg-hobby.dk tar nästan det dubbla för den

det ska jag, den blev skickad från krc idag så jag borde väl ha den om några dagarhuSSe wrote:du får recensera den sen. vad du tycker om den.
Kan du länka? =)huSSe wrote:vet inte om du tittat i min bubbla tråd.
där har jag byggt ett eget taanknings system, liknande som det är
i rcflyg och båtar.... fungerar riktigt bra och ganska billigt blev det.
har också varit sugen på den, någon som vet vad han (du) är missnöjd med?S 500 R wrote:Burnis köpte den och han var ju inte så värst nöjd!
Jag har den inte, jag köpte en annan variant!capton wrote:har också varit sugen på den, någon som vet vad han (du) är missnöjd med?S 500 R wrote:Burnis köpte den och han var ju inte så värst nöjd!

Jag har gjort 2ggr trycka mot tank men hjälpa inte!Mats B wrote:Med risk för att sticka ut hakan nu så tänkte jag komma med ett påstående..
Kan det vara så enkelt att burnout inte tryckt fast flaskan de 2 ggr som krävs för att det ska bli tätt.????![]()
Bara en tanke då jag kollat på krakens video & den var väldigt "luddig" men tillslut så hörde jag allt de sa & det var visst väldigt viktigt att man tryckte fast den inte 1 utan 2 ggr ( konstig koppling)..& om man bara tryckte fast den 1 gång så skulle det läcka.
![]()
kan det inte vara så att det är en o-ring på din som inte riktigt håller tätt?Burnout wrote:Jag har gjort 2ggr trycka mot tank men hjälpa inte!

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests