Jo, den har jag till min baja!J.A racing wrote:Hade inte du en M11x ?
MCD RR V4 Eliminator
Re: MCD RR V4 Eliminator
- J.A racing
Jo men varför inte bara köpt en till mottagare och nyttjat modellminnena och köra med den även i MCD'n?S 500 R wrote:Jo, den har jag till min baja!J.A racing wrote:Hade inte du en M11x ?
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
På grund av att jag vill kunna köra båda bilarna samtidigt.
- J.A racing
S 500 R wrote:På grund av att jag vill kunna köra båda bilarna samtidigt.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Exakt! Jag har folk runt om kring mig som tycker detta är roligt men har inte riktigt råd. Sen tyckte jag att det inte var jätte skillnad i pris att skaffa en mottager till kontra en helt ny radio.J.A racing wrote:S 500 R wrote:På grund av att jag vill kunna köra båda bilarna samtidigt.Alltså låna ut ena bilen eller hur menar du nu?
- J.A racing
Då var i och körde en sväng och det gick ju inte alls typ! Fick igång den men den vill inte gå riktigt. Sen stannade den bara. Bytte tändstift, gjorde ingen skillnad, Lusse tyckte det skramlade om den, så när jag kom hem så tog jag bort dragstarten och känndes på svänghjulet och det sitter där, snurrade på motorn och det lät inget speciellt, hittade dock att stackpackningen var slut, bytte den funkar fortfarande inte, jag har gnista, stoppknappen är inte intryckt, bytte luftfiltern när jag kom hem... fattar inte vad det kan vara!
Du har kolla cylinderfotpackning som ok eller.
Kan hände den dra tjuvluft
Kan hände den dra tjuvluft
Ja, jag kollade skruvarna och runt om och vad jag ser så är packningen hel.
Ok, kan vara förgasare blivit sönder eller smutsigt...S 500 R wrote:Ja, jag kollade skruvarna och runt om och vad jag ser så är packningen hel.
den har komp eller?
kan det inte vara killer bee som ballat ur ?
Det känns inte som fuggen för det kommer soppa igenom den. Jo, den har väl komp. Inte som i min andra motor dock, men det har denna aldrig haft så länge jag har haft den!Burnout wrote:Ok, kan vara förgasare blivit sönder eller smutsigt...S 500 R wrote:Ja, jag kollade skruvarna och runt om och vad jag ser så är packningen hel.
den har komp eller?
Sitter ingen i den.jebogren wrote:kan det inte vara killer bee som ballat ur ?
Ok! Jag tror mest på att tjuvluft så oftast svårt start ingång motorn..S 500 R wrote:Det känns inte som fuggen för det kommer soppa igenom den. Jo, den har väl komp. Inte som i min andra motor dock, men det har denna aldrig haft så länge jag har haft den!Burnout wrote:Ok, kan vara förgasare blivit sönder eller smutsigt...S 500 R wrote:Ja, jag kollade skruvarna och runt om och vad jag ser så är packningen hel.
den har komp eller?
har den dragit i sej Karlskoga damm? Henkes vart exakt likadan. Skramla om den och svåtstartad. Kolven va slut på den..