Problemet är att utan vidare inställningar har jag ändrat till 58 mm och kollat så allt är enligt manual. Men den svänger mycket mer och kraftigare till vänster. Släpper jag styrkontrollern från vänster återgår den mycket lättare till utgångsposition igen, än om jag svängt till höger när bilen står still. Alla inställningar verkar vara ok enligt "baja on a budget" ( ) Även 10 grader....
Vad ska jag göra?
Ang bromsarna har jag spänt upp bakersta skruven för lite minsta möjliga spel (utan att bromsen ligger på) Jag har inte ändrat något annat. Är det torrt har jag inga större problem att låsa bromsarna men vid vått väglag händer det inte mycket. Kan inte ens låsa dom i gräs... Jag har kört bromsrengöring. Vad mer kan jag göra.
Summa summarumm; Har 5t för klena servon?
Tack på förhand!
ps. jag har börjat göra sådana där ändläges vajrar. Det blir ju skitbra samt sparar 30$. Kanske har jag de för korta. stoppar ca 1cm innan max... 156mm total längd bak (inte c-c skruvhål)
Edit: Jag ändrade in på den lilla axeln mellan servo och underliggande--> verkar ha blivit bättre... Få se vid nästa körning. Verkar dock bli dåligt väder imorgon med