LS RC-båtar
Re: LS RC-båtar
Nu börjar det bli stora båtar...
" onclick="window.open(this.href);return false;
Fy f*n vilka läckra båtar. Jo, det vore inte dumt att ha en sån där ståendes bredvid BajanStelunex wrote:Spana in denna med 4 quick draw motorer. skapligt ljud... " onclick="window.open(this.href);return false;
eller denna med Zen spisar.. " onclick="window.open(this.href);return false;
Har en grym för kärlek till dessa båtar..
Letar Baja 5B
Fy f*n vilka läckra båtar. Framförallt den med Zen spisarna var grym. Den måste ju gå rätt bra med fyra sådana bestar monterade. Finns det nån film med denna båt när de kör med den?waqr wrote:Stelunex wrote:Spana in denna med 4 quick draw motorer. skapligt ljud... " onclick="window.open(this.href);return false;
eller denna med Zen spisar.. " onclick="window.open(this.href);return false;
Har en grym för kärlek till dessa båtar..
Letar Baja 5B
" onclick="window.open(this.href);return false; 
one more... " onclick="window.open(this.href);return false;
- J.A racing
En kollega till mig tävlade lite förut med en Bonzi undrar om han har den kvar? Det måste jag kolla på måndag.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Om så är fallet, fixa bilder, denna tråd väckte en gammal båt tarm..J.A racing wrote:En kollega till mig tävlade lite förut med en Bonzi undrar om han har den kvar? Det måste jag kolla på måndag.
Hmmm....den såg ut att gå bra
Älskar ljudet de ger ifrån sig. Så vasst och gött på nåt sätt
Vad har dom där båtarna för mått egentligen?
Letar Baja 5B
Längden är väl ca 140-230cm ...Fins hur stora & små som helst.waqr wrote:Hmmm....den såg ut att gå braÄlskar ljudet de ger ifrån sig. Så vasst och gött på nåt sätt
![]()
Jo...det är sant men jag tänkte mest på den båt du länkade till. Dom ser grymt stora ut.
Letar Baja 5B
- J.A racing
De var ju inte meningen att väcka den!Stelunex wrote:Om så är fallet, fixa bilder, denna tråd väckte en gammal båt tarm..J.A racing wrote:En kollega till mig tävlade lite förut med en Bonzi undrar om han har den kvar? Det måste jag kolla på måndag.Fasen va sugen jag blir på att bygga en ny båt med kul motor. Grymt när man ha en meter vatten sprut bakom båten...
hehehhe, har alltid gillat båtar. nope känner inte till han. Köpte mina delar på miniracingteknik. Grymt trevliga och hjälpsamma.. Vad har du själv haft för båt?!J.A racing wrote:De var ju inte meningen att väcka den!Stelunex wrote:Om så är fallet, fixa bilder, denna tråd väckte en gammal båt tarm..J.A racing wrote:En kollega till mig tävlade lite förut med en Bonzi undrar om han har den kvar? Det måste jag kolla på måndag.Fasen va sugen jag blir på att bygga en ny båt med kul motor. Grymt när man ha en meter vatten sprut bakom båten...
Henrik Andersson heter han bor på Lidingö runt 40 nån du känner?
- J.A racing
Jag har inte haft nått i denna dimensionen. En bogserbåt från Billingboats el, en Robbe Wellcraft Scarab el och en Joker 16 med nitro .61 motor. Men en riktig LS-båt vore ju inte fel.
- sideburn80
Jäklar vilka läckra båtar å härliga länkar ni lagt in på den här korta stunden
Jaha, nu blev ju inte HA-begäret just nå större
Jaha, nu blev ju inte HA-begäret just nå större