waqr wrote:Egon wrote:
Dere svensker er en merkelig rase, unormalt spesielle..........
Kan noen fortelle meg hvorfor dere handler dyrt i usa, fremfor å handle billig her hjemme....?????? Pga skjokolade???
Dere er ikke normale,..........!
PS!
hvis vi ikke har produktene her hjemme skjønner jeg hvorfor, men 99,99% av hva dere handler har vi billigere her hjemme, og dere handler i USA...?? hahahaha........

Skojar du.....matchar du de priser vi får från DDM handlar jag gärna av dig. Jag har jämfört många gånger och man tjänar nästan alltid på att handla i USA. Skulle aldrig drömma om att handla dyrare inköp i Norge eller i Sverige, tvyärr. Skulle gärna stödja er men det blir helt enkelt för dyrt. Några prisexempel:
Koppling till Zenoah:
RC Racing 290 NOK = ca 350 SEK
DDM 25 USD för hela satsen med kopplingshus = 230 SEK inkl 30% påslag för tull och moms
Jetpro avgas:
RC Racing 2099 NOK = ca 2500 SEK
DDM 175 USD = 1600 SEK inkl 30% påslag
WT 603 förgasare
RC Racing 431 NOK = 520 SEK
DDM 35 USD = 320 SEK inkl 30% påslag för tull och moms
Husk nå dette;
Du fant 2 produkter som er dyrere i norge enn i USA; Jetpro, hvem i allverden handler Jetpro når Victory har mer power og koster mindre??? Ja, jeg gir meg mht clutch, men husk at alle priser i Norge, bortsett ifra hva Swede RC er forhandler av, for alle svenske kunder 20% i rabatt på, tror jeg har over 350 kunder i sverige nå, dessverre ingen av dem er på dette forumet....
Det finnes ikke ett eneste sted i verden dere svensker kan handle som er billigere enn i Norge......
Ett eks; Hostile Nightmare;
Norge; NOK 288,- + frakt.......
USA; Nok 362,- + frakt.....
Slik er det med 99,99% av alt dere handler i USA..........