Vad gör DU just nu?
- J.A racing
Re: Vad gör DU just nu?
Orginal filtret är ju ett säkert kort, gärna med phatdads vinklade v-stack. Annars så finns ju det jag har Uni/tgn med tgn redneck och ett outerwears prefilter.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Kör originalfiltret med Phatdad V-stacken. Finns ingen anledning att köra något annat. Bara att läsa på HBF så ser du att 99% rekommenderar originalfiltret (även dom som kör värstingmotorerna)zatangai wrote: Nej det känns inget vidare kan jag ju säga, kanske får sikta in mig på något nytt då! Vad rekommenderar ni, finns det något annat bra system som är väl beprövat...eller ska man slänga på orginal igen?
Letar Baja 5B
Sitter och läser ett svarsmail från FLM och begriper inte ett dugg, någon som kan hjälpa till med en förklaring?
"We have a shaft for the stock length cups. If you can send in the shafts you have we can swap them out.
I think I already responded to a previous email.
Jamie
fastlanemachine.net"
Jag skrev följande till dom:
I wonder how i am supposed to mount my "chockabsorbers" at the front part on a 5T with the v/1 tower as recomended, there is no way to make it fit straight in without bending the chockabsorber like a bow and it is pressing against the original upper arm?
Nån som kan bidra med en förklaring?
Det enda jag begriper är att dom läst fel/svarat på fel mail?
För vad har axlarna med länkarmarna att göra, det är ju fram det gäller?
"We have a shaft for the stock length cups. If you can send in the shafts you have we can swap them out.
Jamie
fastlanemachine.net"
I wonder how i am supposed to mount my "chockabsorbers" at the front part on a 5T with the v/1 tower as recomended, there is no way to make it fit straight in without bending the chockabsorber like a bow and it is pressing against the original upper arm?
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
noterat guten!
rivit ur gamm streon ur bilen och
montert i nya alpine cd spelaren.
nu ska det bara inhhandlas en massa dämp
matta till dörrarna så man kan börja dämpa
och plasta upp dörrarna och hållarna till mellanreggen.
men det blir till våren.....
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
GötthuSSe wrote:noterat guten!
Lite smått sugen att riva lite i 940 men de får nog vänta, sitter dock en DVD i den nu så de fattas väl egentligen bara ett par skärmar så ungarna kan se på film när vi åker långt!
Men gött med en DVD skiva laddad med musik så man slipper byta skiva så ofta
Dock har det blivit dags att låsa in bilarna i kumlabunkern på nätterna för de har vart en massa inbrott sista tiden här i trakterna
Nu har jag skickat en trevlig förfrågan till DDM oxå som givetvis inte ska hållas ansvariga för detta eventuella fel med FLM armarna, får väl se vad detta slutar i.
Jag går till säng nu 
helt klart så måste dom ha svarat på fel mail, för dom snackar ju om drivaxlarnaBajaGute wrote:Sitter och läser ett svarsmail från FLM och begriper inte ett dugg, någon som kan hjälpa till med en förklaring?
Jamie
fastlanemachine.net"
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Jaha. Dags att lämna junior på skolan. Stor tösen är kass så det blir vab med henne idag..
Billös expertkommentator..
Aj aj aj. Då får Malte hämta sitt kaffe själv idag?Bjuggen wrote:Jaha. Dags att lämna junior på skolan. Stor tösen är kass så det blir vab med henne idag..
Vette f-n om han brukar dricka kaffe på jobbet. Nåja. Saft till barna som vi säger hemmaRobban wrote:Aj aj aj. Då får Malte hämta sitt kaffe själv idag?Bjuggen wrote:Jaha. Dags att lämna junior på skolan. Stor tösen är kass så det blir vab med henne idag..
Billös expertkommentator..
God morgon alla glada!
Jag är mindre glad, väcktes för en stund sedan av en vrålande 3 åring för han ville ha gröt till frukost.
"suck" varför skulle just jag ta vab idag då?
Jaja bara att masa sig upp, koka gröt, slänga på kaffe, ge 3 åringen kaffe på talrik, hälla gröten i kaffekoppen och sätta sig ner en stund för att kanske kvickna till lite!
Vem sa att det är enkelt att ha ungar?
JO en positiv sak med denna morgon är i alla fall vad de 2 stora gjort sånt älskar jag i alla fall.
En lapp låg på köksbordet med texten.
"godmorgon pappa vi har gott till skolan 07.30 tahandom Filip när han vacknar kram fron Amanda o Hampus"
Genast på bättre morgonhumör nu
Så för den skull delar jag ut en morgonkram från mina barn till er alla där ute i etern så ni kvicknar till
Jag är mindre glad, väcktes för en stund sedan av en vrålande 3 åring för han ville ha gröt till frukost.
"suck" varför skulle just jag ta vab idag då?
Jaja bara att masa sig upp, koka gröt, slänga på kaffe, ge 3 åringen kaffe på talrik, hälla gröten i kaffekoppen och sätta sig ner en stund för att kanske kvickna till lite!
Vem sa att det är enkelt att ha ungar?
JO en positiv sak med denna morgon är i alla fall vad de 2 stora gjort sånt älskar jag i alla fall.
En lapp låg på köksbordet med texten.
"godmorgon pappa vi har gott till skolan 07.30 tahandom Filip när han vacknar kram fron Amanda o Hampus"
Genast på bättre morgonhumör nu
Så för den skull delar jag ut en morgonkram från mina barn till er alla där ute i etern så ni kvicknar till
Det är nån på forumet som hade problem med sina driv axlar .(en lång och en kort.) Du har fått hans mail...BajaGute wrote:Sitter och läser ett svarsmail från FLM och begriper inte ett dugg, någon som kan hjälpa till med en förklaring?
Jamie
fastlanemachine.net"
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
fan va kallt det blev då!
nu ligger frosten riktigt på backen.
men det ska provköras ändå
får väl åka ner till gräsplan.
nu ligger frosten riktigt på backen.
men det ska provköras ändå
får väl åka ner till gräsplan.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.