Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Startade om en kunds server, fick blåskärm.... Fick precis liv i den, hemifrån 
- J.A racing
Åfan sånt är ju jobbigt, man vet vad man har och har man dessutom de rätt bra så är det ju ännu svårare att bestämma sig. Kört nått med Hurrax´n än då?Stelunex wrote:precis hält upp en wirre, sitter och funderar på ett nytt jobb erbjudande...
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Mja, lite så. Samtidigt måste man våga chansa för att kunna utvecklas och ev kunna få plånkan lite mer fylld med klöver.J.A racing wrote:Åfan sånt är ju jobbigt, man vet vad man har och har man dessutom de rätt bra så är det ju ännu svårare att bestämma sig. Kört nått med Hurrax´n än då?Stelunex wrote:precis hält upp en wirre, sitter och funderar på ett nytt jobb erbjudande...
Nu skäms jag, men har inte hunnit få i servot än, enda som är att få till. Har varit fullt upp med Fluxen samt lite andra projekt.
Dax för lite körning i Trosa snart. Fan inte varit där på 3 veckor..
Har snöat i på en Can am Renegade 800 4wd..
Fan vad kul det ser ut och gasa runt i skogen....
Någon som kan komma med lite tips och ideer ang 4-hjuling. Vill ha en som är gatreggad. Så jag kan ta ig dit jag vill utan släp.
Någon som kan komma med lite tips och ideer ang 4-hjuling. Vill ha en som är gatreggad. Så jag kan ta ig dit jag vill utan släp.
Jag ska snart går till säng
imorgon blir mycket jobba med bilarna som ska klar till lördag.
hoppas bra väder!
imorgon blir mycket jobba med bilarna som ska klar till lördag.
hoppas bra väder!
I morgon ska jag åka och titta till mitt 1:1 bygge. Det var riktigt länge sedan.
Är själv svag för Raptor 700 serien. Hur j*vla läckra som helstStelunex wrote:Har snöat i på en Can am Renegade 800 4wd..![]()
![]()
Men visst Renegade cyklarna med Mudzilla däck är inte fel dom heller
Sålde tyvärr min senaste vägreggade quad förra året. Suget kommer dock tillbaka titt som tätt för det är sjukt kul
Last edited by waqr on 10 Aug 2011, 23:28, edited 2 times in total.
Letar Baja 5B
- J.A racing
Arbetsmaskin eller Quad liknande skapelse, en vägreggad har lägre effekt än dito terrängreggad. Eu regler som sätter gränserna och mixtrar man med det så kan det bli strul med Farbror blå. Jag har inte hålilt på med 4-hjulingar på ca 8 år nu men jobbade extra med det i ca 6 år innan. Det har hänt så jäkla mycket de senaste åren, så man är inte riktigt med i matchen längre.Stelunex wrote:Har snöat i på en Can am Renegade 800 4wd..![]()
![]()
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
waqr wrote:Är själv svag för Raptor 700 serien. Hur j*vla läckra som helstStelunex wrote:Har snöat i på en Can am Renegade 800 4wd..![]()
![]()
Någon som kan komma med lite tips och ideer ang 4-hjuling. Vill ha en som är gatreggad. Så jag kan ta ig dit jag vill utan släp.Provar du en så är du fast, jag lovar!
Men visst Renegade cyklarna med Mudzilla däck är inte fel dom heller
Körde själv en Dinli 450cc vägreggad förut och den var jag helnöjd med. Går nåt för j*vla bra kan jag säga och dom är inte alltför dyra heller
Raptor är grymma.

Vill ju ha en gat reggad, så jag slipper lasta för at komma ut. Bor ju i city.. Har spanat in dessa länge nu. och kan ju inte säga annat än att man blev lite påverkad när Dakeman köpte en 4-hjuling som han lastar 5B på och gasar upp till banan..J.A racing wrote:Arbetsmaskin eller Quad liknande skapelse, en vägreggad har lägre effekt än dito terrängreggad. Eu regler som sätter gränserna och mixtrar man med det så kan det bli strul med Farbror blå. Jag har inte hålilt på med 4-hjulingar på ca 8 år nu men jobbade extra med det i ca 6 år innan. Det har hänt så jäkla mycket de senaste åren, så man är inte riktigt med i matchen längre.Stelunex wrote:Har snöat i på en Can am Renegade 800 4wd..![]()
![]()

Jo, Renegade cyklarna är feta med Mudzilla hjulen. Har du kollat in atvstockholm nåt? Där finns massor med schyssta filmer med den maskinen.
Letar Baja 5B
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
lunch!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
har det hænt nåt på den sen sisst?S 500 R wrote:I morgon ska jag åka och titta till mitt 1:1 bygge. Det var riktigt länge sedan.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
Inte mycket! Men jag har snart en front. Sen ska min kofångare scanas i slutet av månaden.huSSe wrote:har det hænt nåt på den sen sisst?S 500 R wrote:I morgon ska jag åka och titta till mitt 1:1 bygge. Det var riktigt länge sedan.
Jag ska snart åka till sommarstuga och några fixa saker.