Jag måste ställa in den vid var uppstart! Räcker det inte med den failsafen?Lusse wrote:Ursäkta , vid första uppstarten.Sen skal den fungera.. Men har du ingen killswitc så skaffa en med en gång..!
Uppgradera 5t radio till dx3e?
Re: Uppgradera 5t radio till dx3e?
Baja 5T OBR 30,5 VRC BigBore
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Räcker inte med failsafe!gcbossen wrote:Jag måste ställa in den vid var uppstart! Räcker det inte med den failsafen?Lusse wrote:Ursäkta , vid första uppstarten.Sen skal den fungera.. Men har du ingen killswitc så skaffa en med en gång..!
-
Ntch in da dirt
Kill switch är som en extra säkerhets grej som man inte gärna prutar på . När jag körde med sideburn o madmike i ett grustag så drabbades jag av urladdad mottagar ack vilket gjorde att failsafen fick spelet och låste bilen på full gas istället för att bromsa bilen.
En killswitch reagerar även på strömspänningen och bryter motorn tänd system vid för låg spänning av mottagar accen
.
En killswitch reagerar även på strömspänningen och bryter motorn tänd system vid för låg spänning av mottagar accen
.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Ok, verkar som om man får fixa en sådan då. Är det en sådan som wagr säljer här på forumet? Jag vill ju ha en sådan man kan stoppa via 3:e kanalen..... Tips och länk tack!
Fan var ute och körde i halkan och skulle stila för kameran men höll på bli mosad av en lastbil. kolla filmen här på forumet
Fan var ute och körde i halkan och skulle stila för kameran men höll på bli mosad av en lastbil. kolla filmen här på forumet
Baja 5T OBR 30,5 VRC BigBore
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X