AKTA kan blir värst spelmissbrukare!Perkla wrote:Skrapade just fram 25:- på triss X2... så 50:- fick jag.... blir två nya lotter... förra helgen fick jag in en 5 rättare på V75 vilken gav 289:-...
Imorgon blir det att spela på V75 precis som vanligt och hoppas på vinst såklart..
Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
tyckte det stog Mumins återkomst först!S 500 R wrote:Kollar på mumiens återkomst!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Burnout wrote:AKTA kan blir värst spelmissbrukare!Perkla wrote:Skrapade just fram 25:- på triss X2... så 50:- fick jag.... blir två nya lotter... förra helgen fick jag in en 5 rättare på V75 vilken gav 289:-...
Imorgon blir det att spela på V75 precis som vanligt och hoppas på vinst såklart..
Är nog ingen fara.. köper två trisslotter varje vecka och har så gjort i många år.. varken mer eller mindre..
Har spelat på V75 varje lördag i många många år... varken mer eller mindre... haha
Håller mig till det så känns det bra..
MCD Evo 3 Sport
Walbro 990, 29cc Big Bore, Jetpro V2
Hehehe, nja det vet jag inte om jag hade kollat på!huSSe wrote:tyckte det stog Mumins återkomst först!S 500 R wrote:Kollar på mumiens återkomst!
Jag har precis beställ PRO-pipa och Panolin 2T-Racing

Kollar top gear på nian. Imorgon ska jag och barnen åka på in liten tripp till karlskoga och besöka jimmys lilla shop 
J*vla skit att man inte är hemma imorgonRobban wrote:Kollar top gear på nian. Imorgon ska jag och barnen åka på in liten tripp till karlskoga och besöka jimmys lilla shop
Då kan du ju förresten kika lite på min Pro Pipe som ligger där och väntar på mig
Letar Baja 5B
- sideburn80
Kom hem från garaget, lite sur över att jag har så jävla dåligt tålamod. Skulle gärna velat putsat upp skiten bättre men har inte alla saker jag behöver till det så jag nöjer mig nu så kan jag börja skruva ihop T´n igen
Sen behöver den lille motorn en översyn oxå, suck.
Sen behöver den lille motorn en översyn oxå, suck.
Ja det va juh synd. Jaså!? Pro Pipe? Ok så du vill att jag tar den? Ok nej men visst jag tar den!waqr wrote:J*vla skit att man inte är hemma imorgonRobban wrote:Kollar top gear på nian. Imorgon ska jag och barnen åka på in liten tripp till karlskoga och besöka jimmys lilla shopMåste också åka upp dit nån dag. Ska bli nice när han får upp sin hemsida.
Då kan du ju förresten kika lite på min Pro Pipe som ligger där och väntar på mig
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Nu blir det kaffe, glass och Knight Rider 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
Dricker en Cappuccino med lite extra socker i så man vaknar till lite... var nyss nere i källaren och tittade på min MCD ett tag.. tänkte att den kanske kände sig lite ensam där nere helt själv i mörkret.. 
MCD Evo 3 Sport
- J.A racing
Jag säger god natt.........
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Natti natti