Ska man ta med henne endå och lyssna på tjat..
Vad gör DU just nu?
- sideburn80
Re: Vad gör DU just nu?
Så jävla kör-sugen, men jag har jänta och hon avskyr att vara med när jag leker med radiobilen.
- sideburn80
Hahaha... Ska testaswaqr wrote:Klart du ska. Du får väl muta med glass eller godis
- sideburn80
Ska waqr köra nå idag?
Vad tror du jag är??? Ny bil på gång... plus att jag har inte kört sen 5 juli!!!
- sideburn80
Det förståsS 500 R wrote:Vad tror du jag är??? Ny bil på gång... plus att jag har inte kört sen 5 juli!!!
Fick en liten nytänding nu när jag fick köra upp en liten bana.
Förstår det... skulle vilja ha en bana närmare mig... men det får fixas på något vis!sideburn80 wrote:Det förståsS 500 R wrote:Vad tror du jag är??? Ny bil på gång... plus att jag har inte kört sen 5 juli!!!Hoppas du får den snart.
Fick en liten nytänding nu när jag fick köra upp en liten bana.
- sideburn80
Har du något bra ställe i närheten du får köra uppnågon på?S 500 R wrote: Förstår det... skulle vilja ha en bana närmare mig... men det får fixas på något vis!
Är det något speciellt du ska göra på T´n på en gång eller blir det en senare fråga?
Jag kan köra på baksidan.. men en bana är det långt till tyvärr.sideburn80 wrote:Har du något bra ställe i närheten du får köra uppnågon på?S 500 R wrote: Förstår det... skulle vilja ha en bana närmare mig... men det får fixas på något vis!
Är det något speciellt du ska göra på T´n på en gång eller blir det en senare fråga?
Nä, ska köra SM i standard klassen tänkte jag. Så den får bli orginal. Paddeldäck måste skaffas men annars inget!
- sideburn80
Men det är ju inte alla som kan köra på baksidan där dom bor, så det är väl inte illa.S 500 R wrote: Jag kan köra på baksidan.. men en bana är det långt till tyvärr.
Nä, ska köra SM i standard klassen tänkte jag. Så den får bli orginal. Paddeldäck måste skaffas men annars inget!
Fasen va kul!
Alla lycko-önskningar till er alla som börjar tävla
Nja, blir nog tyvärr dåligt med det. Kanske kan bli en kort sväng för att testa en nyasfalterad parkering med Bajan.sideburn80 wrote:Ska waqr köra nå idag?
Letar Baja 5B
- sideburn80
På det viset.. Fortfarande nöjd med slicksen från Hostile?waqr wrote:Nja, blir nog tyvärr dåligt med det. Kanske kan bli en kort sväng för att testa en nyasfalterad parkering med Bajan.sideburn80 wrote:Ska waqr köra nå idag?
Jo, dom rekommenderar jag verkligen om man planerar att köra asfalt med Bajan. Grymt bra grepp samtidigt som de inte verkar slitas någonting nästan. Har väl iallafall kört bortåt 10 liter på asfalt med dom och de ser ut att hålla i minst 20 liter tillsideburn80 wrote: På det viset.. Fortfarande nöjd med slicksen från Hostile?
Letar Baja 5B
Nä, det är bra absolut...sideburn80 wrote:Men det är ju inte alla som kan köra på baksidan där dom bor, så det är väl inte illa.S 500 R wrote: Jag kan köra på baksidan.. men en bana är det långt till tyvärr.
Fasen va kul!
Alla lycko-önskningar till er alla som börjar tävla![]()
- sideburn80
Åfanwaqr wrote:Jo, dom rekommenderar jag verkligen om man planerar att köra asfalt med Bajan. Grymt bra grepp samtidigt som de inte verkar slitas någonting nästan. Har väl iallafall kört bortåt 10 liter på asfalt med dom och de ser ut att hålla i minst 20 liter tillsideburn80 wrote: På det viset.. Fortfarande nöjd med slicksen från Hostile?