kommer behöva minst dubbla 1liters i nästa båt
http://www.wd200-modellbau.de/?Sonstige ... sign_Tanks
köpte du båtarna ?Burnout wrote:Coolt! Jag kommer köpa tank sådan![]()
Till 120 faluga men går ej 140 pga den har bakom motor inte fram orsak vikten och TP...
Japp! Faluga 140 orange, 120 grön plus liten båten!jebogren wrote:köpte du båtarna ?Burnout wrote:Coolt! Jag kommer köpa tank sådan![]()
Till 120 faluga men går ej 140 pga den har bakom motor inte fram orsak vikten och TP...
fan vad kul grattis då får du följa med oss ut och köra till vårenBurnout wrote:Japp! Faluga 140 orange, 120 grön plus liten båten!jebogren wrote:köpte du båtarna ?Burnout wrote:Coolt! Jag kommer köpa tank sådan![]()
Imorgon kille ska skickar båtarna till mig..
Men när kommer dom hos mig då kille borta annons på smbf sen![]()
Hoppas allt ska ske går bra och hoppas inte krångel...
Tackar!jebogren wrote:
fan vad kul grattis då får du följa med oss ut och köra till våren
väntar själv på att det skrovet som jag ska ha kommer in i lager igen
dom ska börja tillverkas det snart

Grymt! vilken ha twin rcmk eller zenoah twin?jebogren wrote:har planer på ett apache 170cm med dubbla twinar
Ja, bara först komma båtarna..jebogren wrote:kul om det kommer en QD i GBG
RCMK s520 den är väldigt mycket mindre än zenoahBurnout wrote:Grymt! vilken ha twin rcmk eller zenoah twin?jebogren wrote:har planer på ett apache 170cm med dubbla twinar
Instämmer!jebogren wrote:RCMK s520 den är väldigt mycket mindre än zenoahBurnout wrote:Grymt! vilken ha twin rcmk eller zenoah twin?jebogren wrote:har planer på ett apache 170cm med dubbla twinar
kom igen bara! vill se ett extrem bygge.jebogren wrote:har planer på ett apache 170cm med dubbla twinar
huSSe wrote:kom igen bara! vill se ett extrem bygge.jebogren wrote:har planer på ett apache 170cm med dubbla twinar
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests