Billigaste large scale bilen?
Billigaste large scale bilen?
Tjena alla monster diggare
... Låna denna tråden från rsb
va tror ni om den här http://shop.conrad.se/websale7/1:6-GP-B ... WD-ARR.htm" onclick="window.open(this.href);return false; ..vet att man får vad man betalar för men jag vill ha faktorn e ganska stor eller är det och köpa problem? Är ganska grön på på bilar så säg va ni tycker.
Re: Billigaste large scale bilen?
Jäklar det blev fel på länken..ber om ursäkt men ja får inte till länken 
- madmike83
- Phone Number: 0709998877
länken funka inte men antar att det är en reely bil du tittar påDräparn wrote:Tjena alla monster diggare... Låna denna tråden från rsb
va tror ni om den här http://shop.conrad.se/websale7/1:6-GP-B ... WD-ARR.htm" onclick="window.open(this.href);return false; ..vet att man får vad man betalar för men jag vill ha faktorn e ganska stor eller är det och köpa problem? Är ganska grön på på bilar så säg va ni tycker.
ja hade en reely metanol den funka ingen varsting men rätt hållbar det var det posetiva
men däremot att få tag i reservdelar det var en svårare sak beställde mitt diffhus för 1,5 år sedan och ar ännu inte fått det lika andra saker har aldrig dykt upp
så reservdelar är ett skämt har aven mailat konrad o inget svar på mail så den bilen sålde ja till en killa här som också köpt en reely
HPI Baja 5b ss konventerad till 5T med zenoah 30,5 pro mod. Woodser kaross
http://www.rccenter.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rccenter.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Hej.. det är en 1:6 GP Buggy Carbon Fighter Pro 30cc 2 WD ARR ..ser jäklit fräck ut men det är som du säger att delar kan bli ett problem..
Ouch ..
Köp en Carbon fighter om du vill ha bekymmer....Tror att rallyfinnen håller med mig direkt..
Kan bara tipsa om min ena FG som är till salu till ett fördelaktigt pris just nu.
Där har du en driftsäker bil med välkänd kvalité.
Länk: viewtopic.php?f=24&t=512
Köp en Carbon fighter om du vill ha bekymmer....Tror att rallyfinnen håller med mig direkt..
Kan bara tipsa om min ena FG som är till salu till ett fördelaktigt pris just nu.
Där har du en driftsäker bil med välkänd kvalité.
Länk: viewtopic.php?f=24&t=512
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
-
Ntch in da dirt
Carbon fighter är väl nästan samma bil som fs racing har. vill du ha billig bil och tillgång till delar så köp redcat el dyl
märke jag skulle åtminståndes köpa nått märke där du kan köpa delar av kända försäljningställen sedan som ddm inovative hobby mfl.
märke jag skulle åtminståndes köpa nått märke där du kan köpa delar av kända försäljningställen sedan som ddm inovative hobby mfl.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
ja det är en jäkla fin bil du ska ska sälja.Det jag funderar på va det är för motor som sitter på en Carbon fighter om den heter något eller är en namnlös motor typ som i kines minimoto.
Den motorn är en cf som är kopia på en cy som i sin tur är en kopia på en Zenoah

Rätta mig om jag har fel..
Rätta mig om jag har fel..
ok den är nog bara och glömma den då förstår jag. Bättre och lugna sig lite kanske och köpa en vettigare bil...men ni vet hur det är och vänta
..är värre än en unge som väntar på tomten
Som sag min är ju till salu.
Bättre bil hittar du inte till dom pengarna..det garanterar jag..
Säljes endast till förmån för att finansiera mina andra bilar & inte för att den är sunkig på nåt sätt
Den är snarare den fräshaste av mina bilar.
Bättre bil hittar du inte till dom pengarna..det garanterar jag..
Säljes endast till förmån för att finansiera mina andra bilar & inte för att den är sunkig på nåt sätt
Den är snarare den fräshaste av mina bilar.
- sideburn80
Annars du kunde slå till på rean om det finns någon bil kvar viewtopic.php?f=22&t=552 och köpa resterande prylar när du får råd så har du ju en bra bil.
ja här går det undan i svängarna
...tack för alla tipps nu har ja lite o lura på
- sideburn80
Kan bara säga lycka till med framtida Ls-affärer!
-
Ntch in da dirt
Kolla runt lite här bland anonserna altid hittar du något roligt beg.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .