Vad gör/kör ni i vinter?
Vad gör/kör ni i vinter?
Som rubriken lyder!! Själv tänkte jag köpa mig en 1/10 el buggy och köra med på en bana inomhus i linköping..
Last edited by Robban.z on 17 Sep 2011, 08:02, edited 2 times in total.
Traxxas E-Maxx
Team Losi LST2
Team Magig G4
Turnigy Trailblacer BL 1/6
Associated SC10 4x4 Mamba pro
mm mm
Team Losi LST2
Team Magig G4
Turnigy Trailblacer BL 1/6
Associated SC10 4x4 Mamba pro
mm mm
Re: Vad gör/kör ni i vinter?
Vi lägger inte av på vinterhalvåret utan vi rastar bilarna då med...
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
blir nog ganska mycket mcd i vinter för mig.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Bra trådinitiativ. Hade själv tänkt slänga upp en liknande tråd men det blir ju aldrig avRobban.z wrote:Som rubriken lyder!! Själv tänkte jag köpa mig en 1/10 el buggy och köra med på en bana inomhus i linköping..
Har lite långt till Linköping men funderar starkt på att köra en liten elbil att slänga runt på nålfiltsmattan här i Karlskoga till vintern. Verkar som klubben här kör mest 1:10 & 1:12. Har noll koll på just elbilsmarknaden och framförallt vad gäller mindre bilar för inomhusbruk.....
Vad är det man ska köpa egentligen?
Letar Baja 5B
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Det är väl bara att elkonvertera bajan över vinterhalvåretwaqr wrote:Bra trådinitiativ. Hade själv tänkt slänga upp en liknande tråd men det blir ju aldrig avRobban.z wrote:Som rubriken lyder!! Själv tänkte jag köpa mig en 1/10 el buggy och köra med på en bana inomhus i linköping..![]()
Har lite långt till Linköping men funderar starkt på att köra en liten elbil att slänga runt på nålfiltsmattan här i Karlskoga till vintern. Verkar som klubben här kör mest 1:10 & 1:12. Har noll koll på just elbilsmarknaden och framförallt vad gäller mindre bilar för inomhusbruk.....
Vad är det man ska köpa egentligen?
Tror det blir Short course för min del. Spanat in nya Losin....

Jag kommer köra 1/10 el på Carrocar banan i Linköping i vinter, körde även förra vintern. Skitkul!
I år kommer jag köra en Durango DEX410 fullspec med Tekin RS Pro motorkonbo. durango är grymt fina (4WD) och man säljer ut 2010 spec nu till kraftigt reducerat pris (skynda fynda...).
I år kommer jag köra en Durango DEX410 fullspec med Tekin RS Pro motorkonbo. durango är grymt fina (4WD) och man säljer ut 2010 spec nu till kraftigt reducerat pris (skynda fynda...).
- J.A racing
blir väl sladda runt lite med dotterns e-revo
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
-
Ntch in da dirt
Jag ska göra i ordning riktiga vinter sulor till min bil lite vinter hindrar mig inte !typ samma som att man skulle sluta använda person bilen för snö och kyla not in my world! 
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Lite lättare om man har en motor förstT powa wrote:Jag ska göra i ordning riktiga vinter sulor till min bil lite vinter hindrar mig inte !typ samma som att man skulle sluta använda person bilen för snö och kyla not in my world!
-
Ntch in da dirt
Jo det är ju sant 500 men nu har jag väntat så länge på att köra så den ska användas i vinter när jag har en motor. Urvalet av motor ska göras noggrant då jag inte ska behöva byta den sedan.S 500 R wrote:Lite lättare om man har en motor förstT powa wrote:Jag ska göra i ordning riktiga vinter sulor till min bil lite vinter hindrar mig inte !typ samma som att man skulle sluta använda person bilen för snö och kyla not in my world!
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Ska du köpa nya Losi 5ive? Eller menar du 1/10?Stelunex wrote:Tror det blir Short course för min del. Spanat in nya Losin....![]()
HPI Baja 5B SS
HPI Baja 5B FLUX "projekt Ultima"
HPI Baja 5B FLUX "projekt Ultima"
Lär nog bli båda tids nog, men det blir 1/10 inomhus..Dakeman wrote:Ska du köpa nya Losi 5ive? Eller menar du 1/10?Stelunex wrote:Tror det blir Short course för min del. Spanat in nya Losin....![]()
Blir Mini-z för min del. Hinner inte med så mycket mer faktiskt..
Fg GT Bmw M3
Elcon Traxx
Elcon Traxx