Gäster på forumet
- J.A racing
Gäster på forumet
Är det bara jag som sett att det är många gäster som kikar runt här på forumet numera? Regga er och var med i ett ständigt växande LS-forum och dela med er av all kunskap ni besitter. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Re: Gäster på forumet
Jag har oxå uppmärksammat detta...
Kanske kan vara en & annan RSB moderator som sniffar runt lite
Skämt å sido så tycker jag att alla som gillar LS ska regga sig & dela med sig av sitt intresse , Ni behöver inte ens ha en egen bil ännu,,, Vi kan vägleda er rätt i Ls djunglen..
Kanske kan vara en & annan RSB moderator som sniffar runt lite
Skämt å sido så tycker jag att alla som gillar LS ska regga sig & dela med sig av sitt intresse , Ni behöver inte ens ha en egen bil ännu,,, Vi kan vägleda er rätt i Ls djunglen..
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
- J.A racing
Mats B wrote:
Kanske kan vara en & annan RSB moderator som sniffar runt lite![]()
![]()
![]()
Hehe
Ja lyckas de bara ta med hälften av den positiva attityd vi har här så lyfter de RSB enormtMats B wrote:Jag har oxå uppmärksammat detta...
Kanske kan vara en & annan RSB moderator som sniffar runt lite![]()
![]()
![]()
Letar Baja 5B
Tänk på att det kan vara medlemmar som inte loggat in också. Loggar själv inte alltid in när man sitter på jobbet etc.
- J.A racing
Nu är det många gäster igen ser jag, välkomna in och snacka lite Largescale med oss. 
Word, brukar inte heller logga in hela tiden, utan slösurfar tills jag ska posta något och loggar då in =) Så jag jag är ofta en av dessa "gäster"John wrote:Tänk på att det kan vara medlemmar som inte loggat in också. Loggar själv inte alltid in när man sitter på jobbet etc.
My motor is stalled but my wheels are still spinning