100 medlemmar
100 medlemmar
Grattis alla RcBash-medlemmar, vi är nu inte mindre än 100 LS-vänner här på forumet!
Totalt antal inlägg 6543 • Totalt antal trådar 332 • Totalt antal medlemmar 100
Kan ju passa på att gratulera waqr och S 500 R för den fina insatsen att ha skrivit mer än 1000 inlägg också!
Rätt bra på lite mer än en månad! Får hoppas det håller i sig och detta blir ett stort och bra forum!
Totalt antal inlägg 6543 • Totalt antal trådar 332 • Totalt antal medlemmar 100
Kan ju passa på att gratulera waqr och S 500 R för den fina insatsen att ha skrivit mer än 1000 inlägg också!
Rätt bra på lite mer än en månad! Får hoppas det håller i sig och detta blir ett stort och bra forum!
Re: 100 medlemmar
Såg det med... så jäkla ballt att vi har blivit ett sådant relativt stort forum på så kort tid.
Tackar...men det är ju vi medlemmar som ska tacka er tre (Mathias, Husse och S500R) för att ni gjort detta forum så bra som det är. Tycker verkligen ni lyckats skapa den perfekta mötesplatsen för alla LS intresserade. Är helt övertygad om att intresset kommer växa för LS i Sverige mycket tack vare detta forum.
KEEP UP THE GOOD WORK!
KEEP UP THE GOOD WORK!
Letar Baja 5B
Tack Daniel... ja, det är ju våran förhoppning med detta forumet att intresset för LS ska växa.
Kan inget annat än hålla med alla föregående talare....Helt suveränt Initiativ..
Jag gör så gott jag kan för att komma ikapp Waqr 1123 inlägg men har bara hälften ....
fasen va du glappar Waqr

Jag gör så gott jag kan för att komma ikapp Waqr 1123 inlägg men har bara hälften ....
fasen va du glappar Waqr
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
- J.A racing
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
inte bara jag som såg det
och 17 pers inne samtidigt som mest!
och 17 pers inne samtidigt som mest!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- huSSe
- Hedersmedlem
tror detta har dåligt inflytande på folk. inte nog med att alla blir beroende
av RCBASH.SE. dom flesta har mer än en bil snart och blir ruinerad på alla
tillbehör till bilarna. snart får vi alla gå med i anonyma rcholister
Hehe...ja snart räcker det inte med att ha 4 LS bilar för att vara värsthuSSe wrote:tror detta har dåligt inflytande på folk. inte nog med att alla blir beroende
Kanske dags att ni moderatorer tar ert moraliska ansvar och lägger upp en länk till AR (anonyma rcholister) på hemsidan
Letar Baja 5B
- huSSe
- Hedersmedlem
Jag är helt förstummad... hade en liten dröm att vi skulle ha 100 medlemmar och 10 000 inlägg detta året... det kan man ju säga att vi klarade! Tacka alla på detta forumet för att ha gjort det till det det är i dag!!!
Och jag får väl äta upp min hatt....
Jag får erkänna att jag var lite skeptiskt till en början då man sett ett stort antal misslyckade försök med nya forum.
Men att den här sidan lyckats bevisar väl att vi som finns här är en samling goa gubbar med genuint och äkta intresse och dessutom besitter en betydande mognadsgrad då jag inte sett tillstymmelse till nåt trams någonstans.
Tack ska ni ha, ni som drog igång'at!
Jag får erkänna att jag var lite skeptiskt till en början då man sett ett stort antal misslyckade försök med nya forum.
Men att den här sidan lyckats bevisar väl att vi som finns här är en samling goa gubbar med genuint och äkta intresse och dessutom besitter en betydande mognadsgrad då jag inte sett tillstymmelse till nåt trams någonstans.
Tack ska ni ha, ni som drog igång'at!
Handbyggd Dodge WC52 1:6
Man kan väl säga att det var flera som var skeptiska till att starta ett forum som var så smalt... men det behöver man ju inte vara orolig för att man måste breddas sig. Det är ju bara om det kommer flera onroad åkare.
Japp, eller såna med rallyjärn.
Kanske man skulle skaffa en 1:1 Mitsubishi Lancer Ralliart med en matchande 1:6 EVO nästa vår?
Kanske man skulle skaffa en 1:1 Mitsubishi Lancer Ralliart med en matchande 1:6 EVO nästa vår?
Handbyggd Dodge WC52 1:6