Kalender för 2011!
Kalender för 2011!
Är det någon som skulle kunna tänka sig att köpa en kalender att hänga på väggen nu till 2011?
Den skulle kosta ca 300:-
Den skulle INTE komma ut innan jul tyvärr.. men i slutet av januari!
Det skulle vara bilder från våra medlemmar och bilder på medlemmars bilar.
Är det något som skulle vara intressant?
Den skulle kosta ca 300:-
Den skulle INTE komma ut innan jul tyvärr.. men i slutet av januari!
Det skulle vara bilder från våra medlemmar och bilder på medlemmars bilar.
Är det något som skulle vara intressant?
Re: Kalender för 2011!
Självklart! kanon ide´! 
Jag vill ha en!
Jag vill ha en!
Last edited by Burnout on 09 Dec 2010, 14:17, edited 1 time in total.
Det låter intressant. Jag vill ha en..
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Kul att det finns lite intresse!
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Jag är PÅ!!!!!!!!!!! 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
- sideburn80
Vet att det är en gammal tråd, men hur blev det med detta?
Vore sjysst om alla sponsorerna hade en kalender med bilder från forumet som man kunde handla en kalender när man endå beställer delar.
Tanken slog mig bara när jag insåg att jag saknade en kalender i garaget för 2012

Vore sjysst om alla sponsorerna hade en kalender med bilder från forumet som man kunde handla en kalender när man endå beställer delar.
Tanken slog mig bara när jag insåg att jag saknade en kalender i garaget för 2012
Var på gång. Sen dog fotografens far osv. Så vi han inte ta bilderna innan det var för sent.
- sideburn80
Okidoki... Var ingen trevlig historiaS 500 R wrote:Var på gång. Sen dog fotografens far osv. Så vi han inte ta bilderna innan det var för sent.
Men hur ser det ut idag med en sån grej då, för sent kanske. Jag köper ju en fast det skulle hinna bli senare mot vår-kanten.
Ska fundera på det!sideburn80 wrote:Okidoki... Var ingen trevlig historiaS 500 R wrote:Var på gång. Sen dog fotografens far osv. Så vi han inte ta bilderna innan det var för sent.![]()
Men hur ser det ut idag med en sån grej då, för sent kanske. Jag köper ju en fast det skulle hinna bli senare mot vår-kanten.
Vistaprint.se har billiga väggkalendrar där man kan lägga in egna foton för varje månad, startpris 59:-
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Borde det inte gå att få ihop bilder från det gångna året och lägga in som "månadsbilder" till en 2012 kalender och köpa ett X antal genom Vistaprint för forumet och andra att köpa?huginen wrote:Vistaprint.se har billiga väggkalendrar där man kan lägga in egna foton för varje månad, startpris 59:-
Annars får jag snacka med trycknisse här i byn vad han ska ha bara vi bestämmer bilder och kalenderformat, skulle tro att det blir extra billigt om han får slänga med sin logo lite diskret så borde även våra sponsorer få vara med i nått sammanhang/hörn, vad tror ni?
Vi vill göra en kalender med "kalenderbilder" Därför kan man inte bara ta bilder som ligger här.