Blocket fynd!
-
Ntch in da dirt
Re: Blocket fynd!
Nästan dubbla priset mot va den gick för på tradera. Motorn va dessutom 28.5 cc från början om de inte har bytt ut delar i den 
Last edited by Ntch in da dirt on 30 Oct 2011, 18:52, edited 1 time in total.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Det är nån som försöker att tjäna pengar. (är jag taskig om jag säger att) hoppas han inte får sålt den...Det här är ju sådana saker som göra att vår hobby blir dyr.Men det är ju en höjning av andra hands värdet.Så att man får lite mer till baka när man säljer.Men då är frågan. Mer som har råd med hobbyn eller mindre som tjänar på det.......
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Kan meddela att anledningen till högre pris på blocket är för att den som ropade in den på tradera vägrade köpet efter avslutad auktion och ägarn försöker bli av med den på blocket istället mer än så vet jag inte iofs!Lusse wrote:Det är nån som försöker att tjäna pengar. (är jag taskig om jag säger att) hoppas han inte får sålt den...Det här är ju sådana saker som göra att vår hobby blir dyr.Men det är ju en höjning av andra hands värdet.Så att man får lite mer till baka när man säljer.Men då är frågan. Mer som har råd med hobbyn eller mindre som tjänar på det.......
Fifän den lär ju vara enormt stor?
Eller har FG inget begrepp på vad LS är för nått?
Enligt annons är det en 1/5 alltså 20% av original storlek!
Lite lockande med tanke på mitt tidigare yrke
Annonsen är borta redan.
Han aldrig se annonsen.
Vad gick den för?Bjuggen wrote:Var ju rätt bra pris så det förstår man
Kollade just på en tysk återförsäljares sida och dom har rek pris på 2000 euro typ!
Det måste varit ett gammalt pris du hittat..
De ligger på ca 730 Euro från Tyskland & ca 1300Euro om man väljer all lullull som går att plocka på som option vid köp & som är godkänt att köra tävling med (om det nu finns någon kvar som kör i truck klassen)
De ligger på ca 730 Euro från Tyskland & ca 1300Euro om man väljer all lullull som går att plocka på som option vid köp & som är godkänt att köra tävling med (om det nu finns någon kvar som kör i truck klassen)
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
- J.A racing
Det finns även Truckar med comp och evo chassin, dom ligger runt 2000 eur.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
https://www.fg-onlineshop.de/ItemBlock. ... i=0&webi=1 ?Mats B wrote:Det måste varit ett gammalt pris du hittat..![]()
BTW jag ska inte bygga för tävling utan för hobby bruk, alltså bygga skalenligt en lastbil i storleken 1:5 med riktigt släp
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
inget fynd direkt!
bara inte folk blir lurad nu i jul tider
att köpa denna snabba bil.
23 kubik och 80 km/h
http://www.blocket.se/orebro/Baja_buggy ... m?ca=4&w=3
bara inte folk blir lurad nu i jul tider
att köpa denna snabba bil.
23 kubik och 80 km/h
http://www.blocket.se/orebro/Baja_buggy ... m?ca=4&w=3
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!