baja 5T ojoj

Här diskuterar vi allt om RC som inte finns som egen kategori
Post Reply
Freddan__
Phone Number: 0709998877

baja 5T ojoj

Post by Freddan__ » 29 Nov 2009, 21:16

Fastande i rc träsket för någon månad sen när jag köpte min FG baja. Tyckte den var grymmt fet när jag såg den. Hade ju aldrig sett en ls bil innan. Men idag så var jag inne i stan å handla lite reservdelar till fg:n, och där stog det en Baja 5T. Fy fan va grym. Bilen är ju enorm, har ju sett massa klipp mm men aldrig live. Kan lova att man blev sugen. Det som imponerade mest var nog fjädringen. Min bil är ju steloperarad i jämförelse med detta monster. Kanske en ondödig tråd. Men jag var tvungen att skriva av mig lite. :D

Sponsor

Sponsor

S 500 R
Hedersmedlem

Re: baja 5T ojoj

Post by S 500 R » 29 Nov 2009, 21:39

Det är en grym bil!!! Så är det bra... skit sugen blir man när man ser en sådan.
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

J.A racing

Re: baja 5T ojoj

Post by J.A racing » 29 Nov 2009, 21:46

Jag kan hålla med dig den är enorm, när jag bestämde mig för en Baja SS. Var jag till Hobbyfabriken och tittade och då öppnade han en 5B 2.0 och en 5T för att visa hur bilarna såg ut, att kika i SS kartongen ger inte så mycket mer än en chock fy satan vad delar det var men absolut inte svår byggd. Fast en T är ju riktigt tuff men nästan 3kg tyngre än en SS om jag minns rätt. Men oavsett vilken av HPI bilarna man väljer så är dom riktigt grymma och roliga att köra.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".

Post Reply