Fina Gokarts!
Re: Fina Gokarts!
Nej, inge tävling, bara lek =)
Ligger rätt mycke utanför reglementet, sitter en kawasaki ninja 600cc snurra på =)
Ligger rätt mycke utanför reglementet, sitter en kawasaki ninja 600cc snurra på =)
Dom är så jäkla coola Crosscartarna..
Så´n har jag varit sugen på att bygga flera gånger.....Finns så mycket man vill...men tiden räcker inte till allt....
Så´n har jag varit sugen på att bygga flera gånger.....Finns så mycket man vill...men tiden räcker inte till allt....
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Vad har du som tar tid förutom familj, barn och 4 LS bilarMats B wrote:Dom är så jäkla coola Crosscartarna..
Letar Baja 5B
Hehehewaqr wrote:Vad har du som tar tid förutom familj, barn och 4 LS bilarMats B wrote:Dom är så jäkla coola Crosscartarna..
Prova med ...Hus, 1:1 Offroad Pickis , RC flyg , Häst , hundar , katter , + allt annat....
Sen måste man ju ha tid med att slappa i Poolen när vädret tillåter på sommaren..
Är så gött att bara guppa runt i poolen på en luftmadrass med 28* i vattnet & en iskall pilsner i näven...mmmmm...det är livet på en pinne...
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Det där låter gott !!! Skall skälv iväg nu på torsdag(7-1-2010) till thailand och värmen,slappa och må bra!!Mats B wrote:Hehehewaqr wrote:Vad har du som tar tid förutom familj, barn och 4 LS bilarMats B wrote:Dom är så jäkla coola Crosscartarna..
Prova med ...Hus, 1:1 Offroad Pickis , RC flyg , Häst , hundar , katter , + allt annat....![]()
![]()
Sen måste man ju ha tid med att slappa i Poolen när vädret tillåter på sommaren..![]()
![]()
![]()
Är så gött att bara guppa runt i poolen på en luftmadrass med 28* i vattnet & en iskall pilsner i näven...mmmmm...det är livet på en pinne...![]()
![]()
![]()
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Tack , det skall jag ha..............
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Inte ett dugg avis..