Då har vi bytt webbmaster! Mathias som har gjort ett kanon jobb på detta forumet har nu stigit av detta tåget. Vi är super nöjda med jobbet han har gjort!
Den nya är John här på forumet som kommer ta tag i forumet. Han kommer sköta det alldagliga och även ta tag i dom problem som finns. Så vi hoppas att allt ska lösa sig till det bästa!
Ny webbmaster!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
Re: Ny webbmaster!
välkommen John som
ny webmaster.
ny webmaster.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- J.A racing
Välkommen John..
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Tack,
Jag ska försöka att hjälpa till med att finslipa forumets funktioner så att dom blir mer användarvänliga och smidigare att handskas med.
Som ett första steg hade jag tänkt få ordning hur länkade och uppladdade bilder till forumet visas. I dagsläget så visas dom i originalstorlek utan att förminskas, kan man istället få dom i en storlek som är anpassad för användarnas skärmupplösningars skulle det bli mer lättöverskådligt. Tumnaglar för förhandsgranskning till det, så har vi något...
Det ska bli kul att få arbeta med med forumet och dess funktioner.
/John
Jag ska försöka att hjälpa till med att finslipa forumets funktioner så att dom blir mer användarvänliga och smidigare att handskas med.
Som ett första steg hade jag tänkt få ordning hur länkade och uppladdade bilder till forumet visas. I dagsläget så visas dom i originalstorlek utan att förminskas, kan man istället få dom i en storlek som är anpassad för användarnas skärmupplösningars skulle det bli mer lättöverskådligt. Tumnaglar för förhandsgranskning till det, så har vi något...
Det ska bli kul att få arbeta med med forumet och dess funktioner.
/John
Kul att du hoppade på tåget! Jag tror detta blir jätte bra!