Hehehe.jebogren wrote:Jaså köpte en losi igen och en fg haha hur länge skaBurnout wrote:ska snart åka till stan och ska också till bio
Du ha dom denna gången
Långt så jag kan behåller dom!
Hehehe.jebogren wrote:Jaså köpte en losi igen och en fg haha hur länge skaBurnout wrote:ska snart åka till stan och ska också till bio
Du ha dom denna gången
Borde handla om motorns vikt tycker jag.....jebogren wrote:Vad betyder Ibs ? När dom skriver om motorer ?
Nä här är ett citat från gizmoDave wrote:Borde handla om motorns vikt tycker jag.....jebogren wrote:Vad betyder Ibs ? När dom skriver om motorer ?
Ja det måste du ju se till att åtgärdaS 500 R wrote:Då var man helt billös. Det var bra länge sedan.
Men du har en motor...S 500 R wrote:Då var man helt billös. Det var bra länge sedan.

Just nu inga planer på det faktiskt... hade en Losiplan men är osäker nu!J.A racing wrote:Ja det måste du ju se till att åtgärdaS 500 R wrote:Då var man helt billös. Det var bra länge sedan.![]()
Japp, en motor har jag. Osäker vad jag ska göra med den bara.Lusse wrote:Men du har en motor...S 500 R wrote:Då var man helt billös. Det var bra länge sedan.
Vad är det för motor?S 500 R wrote:Japp, en motor har jag. Osäker vad jag ska göra med den bara.Lusse wrote:Men du har en motor...S 500 R wrote:Då var man helt billös. Det var bra länge sedan.
En OBR reedcase motor, 8,2hkpepi wrote:Vad är det för motor?S 500 R wrote:Japp, en motor har jag. Osäker vad jag ska göra med den bara.Lusse wrote: Men du har en motor...
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests