Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Degar i soffan och väntar på paket från DDM, boost induction & Swed Rc! 
Re: Vad gör DU just nu?
Fick hem min motor och kaross... vilket grymt fräsjobb det är på bottendelen.
Re: Vad gör DU just nu?
Sitter på neonatalen på länssjukhuset ryhov o hoppas att lillkillen ska bli lite piggare då han är lite " trött" fortfarande
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Re: Vad gör DU just nu?
Ligger hemma och är sjuk i någon värsting influensa, min dotter Vilda 2,5 har haft kräksjukan hela natten och min dotter Saga 4,5 har svinkoppor. Ibland känner man sig bara så jädrans utvald och speciell. Undrar om man skall kasta ut pengar på en lott 
Baja 5b ss X 2
Baja 5b
Baja 5t
FG sportline x 2
Baja 5b
Baja 5t
FG sportline x 2
- J.A racing
- Posts: 10307
- Joined: 30 Oct 2009, 20:36
- Location: Trosa
Re: Vad gör DU just nu?
Verkar bli VAB imorgon, fan åh jag som var sugen på åh jobba. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- huSSe
- Hedersmedlem
- Posts: 13568
- Joined: 30 Oct 2009, 19:20
- Phone Number: 0706663366
- Location: nollsexnoll
Re: Vad gör DU just nu?
sista dagen på min 2 veckors period igen hick!
hem imorn!
hem imorn!
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- J.A racing
- Posts: 10307
- Joined: 30 Oct 2009, 20:36
- Location: Trosa
Re: Vad gör DU just nu?
Inget paket med grejer till bilen, de hade ju vart fint nu när man är hemma och vabbar.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- MrKnopfler
- Posts: 7997
- Joined: 30 Oct 2009, 22:18
- Phone Number: 0705919847
- Location: Erikslund/Ånge
- Contact:
Re: Vad gör DU just nu?
Dags att masa sig iväg till lassebilen

"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
Re: Vad gör DU just nu?
Sitter och tittar på min nya zen 29 och undrar om jag skall pröva att lacka kåporna mest för att använda airbrushen lite. Tror inte det lär hålla så bra men då kan man väl alltid lacka om och använda airbrushen en gång till 
Baja 5b ss X 2
Baja 5b
Baja 5t
FG sportline x 2
Baja 5b
Baja 5t
FG sportline x 2
Re: Vad gör DU just nu?
Ska nog sussa...
Btw, har ni sett dom här specialcoatade kolvarna DDM har? Kommer från Zenoah själva.
http://www.davesmotors.com/ca332mdzenoa ... depiston_2
Btw, har ni sett dom här specialcoatade kolvarna DDM har? Kommer från Zenoah själva.
http://www.davesmotors.com/ca332mdzenoa ... depiston_2
- MrKnopfler
- Posts: 7997
- Joined: 30 Oct 2009, 22:18
- Phone Number: 0705919847
- Location: Erikslund/Ånge
- Contact:
Re: Vad gör DU just nu?
Jävvlar va snö dom har här


"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
Re: Sv: Vad gör DU just nu?
Vardå?MrKnopfler wrote:Jävvlar va snö dom har här![]()
![]()
- MrKnopfler
- Posts: 7997
- Joined: 30 Oct 2009, 22:18
- Phone Number: 0705919847
- Location: Erikslund/Ånge
- Contact:
Re: Vad gör DU just nu?
Sundsvall
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
Re: Sv: Vad gör DU just nu?
Precis hemkommen från jobbet 16 timmar övertid på 2 dagar - check
När väl dom pengarna trillar in på kontot kanske man kan unna sig något fint till bilen
När väl dom pengarna trillar in på kontot kanske man kan unna sig något fint till bilen
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450
Re: Vad gör DU just nu?
Imorgon är det final i åretskock!!!!!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests




