Vad gör DU just nu?

Här diskuterar du allt mellan himmel och jord, förutom RC!
Pbk
Posts: 2
Joined: 20 Jan 2013, 18:26
Location: Ljusterö

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Pbk » 22 Jan 2013, 19:03

Degar i soffan och väntar på paket från DDM, boost induction & Swed Rc! :happy:

Sponsor

Sponsor
 

User avatar
S 500 R
Hedersmedlem
Posts: 20696
Joined: 30 Oct 2009, 19:21
Location: Mölndal

Re: Vad gör DU just nu?

Post by S 500 R » 23 Jan 2013, 19:51

Fick hem min motor och kaross... vilket grymt fräsjobb det är på bottendelen.
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se

User avatar
Mats B
Posts: 5251
Joined: 30 Oct 2009, 21:53
Location: Reftele...Sveriges faktiskta mittpunkt ;)

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Mats B » 29 Jan 2013, 15:28

Sitter på neonatalen på länssjukhuset ryhov o hoppas att lillkillen ska bli lite piggare då han är lite " trött" fortfarande
MCD UltimateCarbon K600 TWIN

Comer
Posts: 263
Joined: 16 Jan 2011, 13:37
Phone Number: 0708366361
Location: Lomma

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Comer » 29 Jan 2013, 17:10

Ligger hemma och är sjuk i någon värsting influensa, min dotter Vilda 2,5 har haft kräksjukan hela natten och min dotter Saga 4,5 har svinkoppor. Ibland känner man sig bara så jädrans utvald och speciell. Undrar om man skall kasta ut pengar på en lott :(
Baja 5b ss X 2
Baja 5b
Baja 5t
FG sportline x 2

User avatar
J.A racing
Posts: 10307
Joined: 30 Oct 2009, 20:36
Location: Trosa

Re: Vad gör DU just nu?

Post by J.A racing » 03 Feb 2013, 21:55

Verkar bli VAB imorgon, fan åh jag som var sugen på åh jobba. :hammer:
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".

User avatar
huSSe
Hedersmedlem
Posts: 13568
Joined: 30 Oct 2009, 19:20
Phone Number: 0706663366
Location: nollsexnoll

Re: Vad gör DU just nu?

Post by huSSe » 04 Feb 2013, 12:50

sista dagen på min 2 veckors period igen hick!
hem imorn! :thumbsup:
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!

User avatar
J.A racing
Posts: 10307
Joined: 30 Oct 2009, 20:36
Location: Trosa

Re: Vad gör DU just nu?

Post by J.A racing » 05 Feb 2013, 16:01

Inget paket med grejer till bilen, de hade ju vart fint nu när man är hemma och vabbar.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".

User avatar
MrKnopfler
Posts: 7997
Joined: 30 Oct 2009, 22:18
Phone Number: 0705919847
Location: Erikslund/Ånge
Contact:

Re: Vad gör DU just nu?

Post by MrKnopfler » 05 Feb 2013, 16:58

Dags att masa sig iväg till lassebilen :drive: :doh:
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl

Comer
Posts: 263
Joined: 16 Jan 2011, 13:37
Phone Number: 0708366361
Location: Lomma

Re: Vad gör DU just nu?

Post by Comer » 05 Feb 2013, 17:55

Sitter och tittar på min nya zen 29 och undrar om jag skall pröva att lacka kåporna mest för att använda airbrushen lite. Tror inte det lär hålla så bra men då kan man väl alltid lacka om och använda airbrushen en gång till :D
Baja 5b ss X 2
Baja 5b
Baja 5t
FG sportline x 2

John
Posts: 861
Joined: 31 Oct 2009, 18:53

Re: Vad gör DU just nu?

Post by John » 05 Feb 2013, 23:46

Ska nog sussa...

Btw, har ni sett dom här specialcoatade kolvarna DDM har? Kommer från Zenoah själva. :hmm:

http://www.davesmotors.com/ca332mdzenoa ... depiston_2

User avatar
MrKnopfler
Posts: 7997
Joined: 30 Oct 2009, 22:18
Phone Number: 0705919847
Location: Erikslund/Ånge
Contact:

Re: Vad gör DU just nu?

Post by MrKnopfler » 05 Feb 2013, 23:47

Jävvlar va snö dom har här :doh: :hammer: :drive:
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl

User avatar
pepi
Posts: 481
Joined: 02 Jul 2012, 16:41
Phone Number: 0730334220
Location: Kiruna

Re: Sv: Vad gör DU just nu?

Post by pepi » 06 Feb 2013, 00:01

MrKnopfler wrote:Jävvlar va snö dom har här :doh: :hammer: :drive:
Vardå? :-)

User avatar
MrKnopfler
Posts: 7997
Joined: 30 Oct 2009, 22:18
Phone Number: 0705919847
Location: Erikslund/Ånge
Contact:

Re: Vad gör DU just nu?

Post by MrKnopfler » 06 Feb 2013, 00:07

Sundsvall
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl

huginen
Posts: 2113
Joined: 21 Apr 2011, 15:59
Phone Number: 0733642957
Location: Södertälje

Re: Sv: Vad gör DU just nu?

Post by huginen » 06 Feb 2013, 05:47

Precis hemkommen från jobbet 16 timmar övertid på 2 dagar - check

När väl dom pengarna trillar in på kontot kanske man kan unna sig något fint till bilen :grin:
Bil: HPI Baja 5b/T SS(Bash and Trash)
Bil: HPI Baja 5b (The Leftover)
Båt: Faluga 120 26cc Zenoah
Radio: Futaba 4pl
Quadcopter:Hobbyking SK450

jebogren
Posts: 3572
Joined: 30 Oct 2009, 21:27
Location: Göteborg

Re: Vad gör DU just nu?

Post by jebogren » 07 Feb 2013, 07:57

Imorgon är det final i åretskock!!!!!

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests