Ja, min bil som jag ska beställa är i skala 1:1. Men det spelar ju ingen roll... man är lika uppspelt för det!BajaGute wrote:Fler som sitter i samma läge ser jag hehe.S 500 R wrote:Återkommer med det när jag trycker på beställarknappen!jebogren wrote:Vad blir det om man får fråga ?
Har 2 sidor som väntar på "genomför köp" klicket men RC Maffian får vänta nån dag till
Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Hehe det var iofs inget som sa vad den första sidan var för sorts köpS 500 R wrote:Ja, min bil som jag ska beställa är i skala 1:1. Men det spelar ju ingen roll... man är lika uppspelt för det!
i vilket fall som helst så är man helt salig efter ett köp och blir som ett barn på nytt när sakerna kommer hem
Jag har besluta att jag ska bygga/renovering 1:1 bilen
Den 15dec jag ska hämta den bilen...
Sitter och försöker hitta vad och vilka skillnader det är mellan HPI Baja 5B och 5T vad gäller övre länkarmar fram, eftersom FLM rekommenderar 2 olika "torn" till bilarna, kan det vara så att dom skrivit fel och att det ska vara det andra tornet jag ska ha till en 5T ?
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
tror det har med karossen att göra den ena är ju utan.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Plockat väck förgasaren och där har vi felet, packningen mellan cylinder och förgasaren var helt lös
Mitt blur quickrelease är helt utan fjädrar och kulor och dessutom kass packning också, någon som vet vart man kan köpa dessa tillbehören? 
Undrar om inte Malte hade bekymmer med sin Blur qr också. Tror han mailade till blur och fick hjälp..zatangai wrote:Plockat väck förgasaren och där har vi felet, packningen mellan cylinder och förgasaren var helt lösMitt blur quickrelease är helt utan fjädrar och kulor och dessutom kass packning också, någon som vet vart man kan köpa dessa tillbehören?
Billös expertkommentator..
Jag mailade DDM och skulle få en ny av dom. Problemet verkar vara att dom får inga leveranser av Blur. Det senaste jag läste var att det skall komma ett reparationskit och en helt ny V2 där problemet med att kulorna släpper skall vara löst.
Har du körkort Burnis? Hoppas du har köpt en stor bil så du får plats med alla 1:5or i den....Burnout wrote:Jag har besluta att jag ska bygga/renovering 1:1 bilen![]()
Kul Burnis. Vad är det för kärra??Burnout wrote:Jag har besluta att jag ska bygga/renovering 1:1 bilen![]()
Billös expertkommentator..
Ok, det låter ju inget vidare! Hur fan ska man då göra, saknar ju fjädrarna och kulorna så den sitter som en potta skit...du vet inte när det nya kitet skulle komma? Hur har du löst ditt?Malte wrote:Jag mailade DDM och skulle få en ny av dom. Problemet verkar vara att dom får inga leveranser av Blur. Det senaste jag läste var att det skall komma ett reparationskit och en helt ny V2 där problemet med att kulorna släpper skall vara löst.
Just börja på januari låter lite sen allafall sommar klar få körkort hoppas!Malte wrote:Har du körkort Burnis? Hoppas du har köpt en stor bil så du får plats med alla 1:5or i den....Burnout wrote:Jag har besluta att jag ska bygga/renovering 1:1 bilen![]()
Nej går inte 1:5or i denna bil
Det var en Corvette 1973 med cab men den var renoveringobjekt plus vinterbil rishögen golf diesel....Bjuggen wrote:Kul Burnis. Vad är det för kärra??Burnout wrote:Jag har besluta att jag ska bygga/renovering 1:1 bilen![]()
Men den corvette fullt funkar och körbar! Men dåligt lack och stol stora spricka..
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Känns ju som om det är NÅT på bilen som inte FÅR strula / paja är det just luftfilterhållaren......Malte wrote:Jag mailade DDM och skulle få en ny av dom. Problemet verkar vara att dom får inga leveranser av Blur. Det senaste jag läste var att det skall komma ett reparationskit och en helt ny V2 där problemet med att kulorna släpper skall vara löst.
Det är ju rena skiten om man frågar mig !
Även om jag hade ett sånt som pajat, och får ett nytt som utbyte skulle jag ALDRIG lita på skiten mer !
Nej det känns inget vidare kan jag ju säga, kanske får sikta in mig på något nytt då! Vad rekommenderar ni, finns det något annat bra system som är väl beprövat...eller ska man slänga på orginal igen?Carbon-Dave wrote:Känns ju som om det är NÅT på bilen som inte FÅR strula / paja är det just luftfilterhållaren......Malte wrote:Jag mailade DDM och skulle få en ny av dom. Problemet verkar vara att dom får inga leveranser av Blur. Det senaste jag läste var att det skall komma ett reparationskit och en helt ny V2 där problemet med att kulorna släpper skall vara löst.
Det är ju rena skiten om man frågar mig !
Även om jag hade ett sånt som pajat, och får ett nytt som utbyte skulle jag ALDRIG lita på skiten mer !