Carbon-Dave wrote:Sitter och letar sortimentskåp till småskruvarna......Raaco gör ju fina skåp tänkte jag.....och hamnade på ELFA !
Sen när hade dom såna GRYMMA priser på dessa skåp ?
85:- för största modellen......började kolla om det ingick lådor.......ja det såg komplett ut !
Då fick jag svaret på från när priserna på ELFA blev så bra.
Dom anger numera priserna i EURO !!!
så här står det när jag gick in på elfa
Alla priser i SEK exkl. moms. Vid webbeställning avgår 3 % rabatt. Ev. frakt och postförskottsavgift tillkommer.
så hur du har fått deras priser i Euro är ju en bra fråga
Ja, hade det nu varit en engels sida med info på engelska hade jag ju inte undrat, men jag läste exakt samma rader som du citerar, men det stod Euro istället....
Carbon-Dave wrote:
Ja, hade det nu varit en engels sida med info på engelska hade jag ju inte undrat, men jag läste exakt samma rader som du citerar, men det stod Euro istället....
nu ser jag varför du har fått euro som valuta, du har valt finland som land
om du trycker på Byt Land längst upp till höger och väljer Sverige så ska du få priserna i kronor istället
Skippa det där med omställning mellan sommartid o vinter i sverige.
jag hade ställt om alla klockor utom väckar klockan så den ringde kvart i fem som det var tänkt. Dock va ju klockan kvart i fyra Perkele.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
T powa wrote:Skippa det där med omställning mellan sommartid o vinter i sverige.
jag hade ställt om alla klockor utom väckar klockan så den ringde kvart i fem som det var tänkt. Dock va ju klockan kvart i fyra Perkele.
Jag skulle börja kl10 idag.... 06:22 ringer en av förarna på åkeriet å säger
att jag ska börja 06:30... å jag har två mil till jobbet
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
T powa wrote:Skippa det där med omställning mellan sommartid o vinter i sverige.
Jag skulle börja kl10 idag.... 06:22 ringer en av förarna på åkeriet å säger
att jag ska börja 06:30... å jag har två mil till jobbet
8 minuter vad åker du på för ko-stigar i skogen?
Jag har 3.4 mil till jobbet och börjar 06:30, startade bilen hemma en morgon kl 06.20 och svängde in genom grinden på jobbet 06:30 detta är dock inget jag tänker för mitt liv testa igen och absolut inget jag rekommenderar till någon!
Erkänner gladeligen att det var det dummaste jag någonsin genomfört!
Carbon-Dave wrote:
nu ser jag varför du har fått euro som valuta, du har valt finland som land
om du trycker på Byt Land längst upp till höger och väljer Sverige så ska du få priserna i kronor istället
Googlade bara på Raaco sortimentskåp och klickade på ELFA´s länk.......ser det nu med, men varför föreslås en finsk sida med svensk text före den svenska då ???
Jaja, det hjälper liksom inte.....dom får inte sälja nåt skåp till mig iallafall......