Ja, ska bara se om jag hittar en mindre sax. Har ingen dremel, men Lusse harMrKnopfler wrote:sax och dremeS 500 R wrote:Ska se om jag hittar något bra att klippa karosser med.
Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Jag ska göra färdigt min T nu 
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
dremeln är skitbra när man ska finputs å då behöver man inte klippa så exaktS 500 R wrote:Ja, ska bara se om jag hittar en mindre sax. Har ingen dremel, men Lusse harMrKnopfler wrote:sax och dremeS 500 R wrote:Ska se om jag hittar något bra att klippa karosser med.
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Köpte lexansax nu. Hoppas den funkar bra!
Den jag använda iblanda lätt klipper!S 500 R wrote:Köpte lexansax nu. Hoppas den funkar bra!
Då kommer den nog till användning.Burnout wrote:Den jag använda iblanda lätt klipper!S 500 R wrote:Köpte lexansax nu. Hoppas den funkar bra!
Måste ända akta lite och tänkt före var ska klipper!S 500 R wrote:Då kommer den nog till användning.Burnout wrote:Den jag använda iblanda lätt klipper!S 500 R wrote:Köpte lexansax nu. Hoppas den funkar bra!
Därför den lexansax är vass!
Japp!
Spyr på det vita hel---t som ligger på backen, sjukt sugen på å gasa skiten ur 5t:n 
Jonny Hedström
Mcd RR
Mcd RR
Jag är ute i stan och köpa lite skruvar till min 5T 
- J.A racing
Nu e jag hemma igen men dom andra kommer nog imorgon, de gick bra och jäkligt snabbt. De vart en grabb till och han föddes 25 minuter efter ankomst till BB. Jäklar vad Pickisen fick gå till Nyköping.Bjuggen wrote:Hoppas det går braJ.A racing wrote:Fasiken grabbar nu gick vattnet, vi hörs
Tackar för alla lyckönskningarna
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Fint Johan! Tyder på att du lyckats bra med "förarbetet"!J.A racing wrote:Nu e jag hemma igen men dom andra kommer nog imorgon, de gick bra och jäkligt snabbt. De vart en grabb till och han föddes 25 minuter efter ankomst till BB. Jäklar vad Pickisen fick gå till Nyköping.Bjuggen wrote:Hoppas det går braJ.A racing wrote:Fasiken grabbar nu gick vattnet, vi hörs![]()
Tackar för alla lyckönskningarnaheter de så?
Grattis Johan
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Grattis farsanJ.A racing wrote:Nu e jag hemma igen men dom andra kommer nog imorgon, de gick bra och jäkligt snabbt. De vart en grabb till och han föddes 25 minuter efter ankomst till BB. Jäklar vad Pickisen fick gå till Nyköping.Bjuggen wrote:Hoppas det går braJ.A racing wrote:Fasiken grabbar nu gick vattnet, vi hörs![]()
Tackar för alla lyckönskningarnaheter de så?
Hälsa mamman från oss
"A car is just fast enough when you stand in front
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl