Surfplatta
Re: Surfplatta
Jag måste nog gå till en elktronikbutik och känna och klämma lite på en IPad med!
Inte den jag kollade på. Då kostade samsungen 6800:- och IPaden 4500:- typ.
4500kr kostar ipad utan 3g för att dom ska vara likvärdiga så får man ta en ipad med 3g och då kostar den 5650krS 500 R wrote:Jag måste nog gå till en elktronikbutik och känna och klämma lite på en IPad med!
kolla länken jag skickade
Ja bra, ungefär samma typ iphone!S 500 R wrote:Jag måste nog gå till en elktronikbutik och känna och klämma lite på en IPad med!
Okey, tänkt inte på att man måste ju kolla 3G givetvis.jebogren wrote:samsungen är 160kr billigare än ipaden
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=555364,698397
Kolla man denna länken så är ju samsungen bättre!
vissa saker är bättre vissa sämre som batteri tidS 500 R wrote:Okey, tänkt inte på att man måste ju kolla 3G givetvis.jebogren wrote:samsungen är 160kr billigare än ipaden
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=555364,698397
Kolla man denna länken så är ju samsungen bättre!
jag tror man ska hålla sig lite tror det kommer en ny ipad till sommaren o då är alla så kallade "baby" fel fixade på den plus att det säkert kommer i iphone 4 utsende
jag ska försöka vänta
Det kan ju vara så! Men man vill ju inte vänta 
Har en iPad och den är kanon!
Brorsan köpte en android Kina modell och den är inte rolig alls..., den tekniska specen är bra men den funkar inte något vidare.
Brorsan köpte en android Kina modell och den är inte rolig alls..., den tekniska specen är bra men den funkar inte något vidare.
Kyosho Sand Skipper -81 BL Edition
MCD Cheetah
HPI Blitz
MCD Cheetah
HPI Blitz
Enligt källor ska det komma en ny IPad i april i USA! När den kommer till Sverige vet jag inte.
Troligtvis 1 år senare som vanligt. 
Kyosho Sand Skipper -81 BL Edition
MCD Cheetah
HPI Blitz
MCD Cheetah
HPI Blitz
halv år senare typS 500 R wrote:Enligt källor ska det komma en ny IPad i april i USA! När den kommer till Sverige vet jag inte.
går snabbare när dom har lanserat en gång
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Kan nån förklara vad en surfplatta ska vara bra för ?
Är det inte bättre med en minilaptop ?
Är det inte bättre med en minilaptop ?
Ja, det är det som är jobbigt. Då är det ju ett år kvar tills den kommer.
Surfplatta är ju smidigare. Inga tangenter som tar plats. Bara en skärm och smidig att ha som gps osv.
Surfplatta är ju smidigare. Inga tangenter som tar plats. Bara en skärm och smidig att ha som gps osv.
man måste ha en riktig data också bara en surfplatta kommer man inte så långt medS 500 R wrote:Ja, det är det som är jobbigt. Då är det ju ett år kvar tills den kommer.
varför inte satsa på en mac air 11" dom är ju sjukt fina
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Jo, det är klart....för att klicka runt via länkar är den nog helt ok, men att skriva in en adress, eller söka fram något blir ju rätt bökigt.....för att inte tala om forumskrivande ! 
Kikat lite på den här:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=582791
Men vet inte om den är bra nog för allmän-surfande och lite YouTube kikande....men väldigt lagom format på den.....verkar robust och lagom på nåt vis....
Kikat lite på den här:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=582791
Men vet inte om den är bra nog för allmän-surfande och lite YouTube kikande....men väldigt lagom format på den.....verkar robust och lagom på nåt vis....