flaskor och ställa ut i lastbilarna på åkeriet... Då borde jag få mer jobb

Kolla in min gamla byggtråd på min Elcon XL FG. Helt i alu i stort sett!MrMopar wrote:HusSe:
Det blir det nog fan, alu är bra skit!
Ska nog börja med att testa och slänga ut en annons här på köp och sälj.
Hittade den viewtopic.php?f=15&t=4MrMopar wrote:Ska göra mig en sökning på det, älskar byggtrådar överlag.
Jobbar du med robotsvets?Jompa wrote:Om 1,5 timmar blir det 11timmarspass på jobbet med hydraulcylinder svetsning på schemat.
Livet leker
Den där tråden gjorde ju inte habegäret mindre inte!S 500 R wrote:Hittade den viewtopic.php?f=15&t=4MrMopar wrote:Ska göra mig en sökning på det, älskar byggtrådar överlag.
Robotsvets/rundsvetsar/manuellsvetsning går det medMackan666 wrote:Jobbar du med robotsvets?Jompa wrote:Om 1,5 timmar blir det 11timmarspass på jobbet med hydraulcylinder svetsning på schemat.
Livet leker
Jag aldrig jobbat med robotar men jag hört de ska vara krångligt att programmera och ställa ABB robotar. Vi använder Motoman och ABB på mitt jobb.Jompa wrote:Robotsvets/rundsvetsar/manuellsvetsning går det medMackan666 wrote:Jobbar du med robotsvets?Jompa wrote:Om 1,5 timmar blir det 11timmarspass på jobbet med hydraulcylinder svetsning på schemat.
Livet leker![]()
Har körd mycket ABB S4 och IRC5.
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests