super tackmarkusb wrote:Brukar gå på mindre än en halv minut med rätt blandning.
Köp inte den med små metallkulor i, den är värdelös till aveloxering.
Jag fick mycket bra resultat med K2r's soda, tror jag köpte den på coop.
Ca 2 teskedar till 3dl ljummet vatten funkar bra.
Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Jaha. Slut på veckan. Mötte gumman i dörren, skulle jobba kväll. Stortösen har lunginflamation så det blir en lugn helg.
Bara en sak som fattas nu. STORA FREDAGSGROGGEN
Bara en sak som fattas nu. STORA FREDAGSGROGGEN
Billös expertkommentator..
Jag har precis hemma nu, Jag fattar inte en saker är motuls 20wt som till stötdämparna som bara kostar 75kr!!!!
Dom i hondacenter Bra service!
Dom i hondacenter Bra service!
Jag glömt tack till S500R tack för tips! 
- sideburn80
Trevlig helg på er alla!
Själv blidde jag sjuk igår men jag ska försöka ha enså trevlig helg det bara går när man är sjuk
Själv blidde jag sjuk igår men jag ska försöka ha enså trevlig helg det bara går när man är sjuk
Har nyligen kommit hem från jobbet, och sitter här framför datan med en kall öl, och kollar på alla som inget skriver på forumet..
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- sideburn80
Du jobbade på lager va?Lusse wrote:Har nyligen kommit hem från jobbet, och sitter här framför datan med en kall öl, och kollar på alla som inget skriver på forumet..
Ja..sideburn80 wrote:Du jobbade på lager va?Lusse wrote:Har nyligen kommit hem från jobbet, och sitter här framför datan med en kall öl, och kollar på alla som inget skriver på forumet..
- sideburn80
Så du sitter å kör truck om dagarna då?Lusse wrote:Ja..
Själv så kör jag en nyare Linde truck, och jag tyckte den var otroligt jobbig att vänja sig vid jämfört mot den gamla vi hade
Vi kör med Jungheinrich . jag kör inte truck hela dagarna utan ibland. utan det är blandade arbets uppgifter...sideburn80 wrote:Så du sitter å kör truck om dagarna då?Lusse wrote:Ja..
Själv så kör jag en nyare Linde truck, och jag tyckte den var otroligt jobbig att vänja sig vid jämfört mot den gamla vi hade
- sideburn80
Okej, det är likadant här med. Det är rätt skönt att slippa göra samma sak hela tiden, lite variation är skönt.Lusse wrote:Vi kör med Jungheinrich . jag kör inte truck hela dagarna utan ibland. utan det är blandade arbets uppgifter...
I början i veckan kom det en kille och programmerade om motor-bromsen i trucken för den var ställd på "MAX", så fort man släppte lite på gasen var det nära att pallarna tippade
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Nu blir det karra å cola 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Så lite. Håller med dig. Blev duktigt förvånad att det inte kostade mer.Burnout wrote:Jag glömt tack till S500R tack för tips!
Det där kan inte ha varit roligt. Sådana problem har inte vi med våra Tyska truckar.Men det är som du säger, det är bra med om bytte..sideburn80 wrote:Okej, det är likadant här med. Det är rätt skönt att slippa göra samma sak hela tiden, lite variation är skönt.Lusse wrote:Vi kör med Jungheinrich . jag kör inte truck hela dagarna utan ibland. utan det är blandade arbets uppgifter...
I början i veckan kom det en kille och programmerade om motor-bromsen i trucken för den var ställd på "MAX", så fort man släppte lite på gasen var det nära att pallarna tippade
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Nä, om man ska lägga sig å sova... Sova en heeeeeeeeeeeeeeeel natt 
"A car is just fast enough when you stand in front
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl