Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Precis fått i mej lite lunch. Imorse mådde jag skitdåligt. Men begav mej mot jobbet iaf. Men när jag kom fram förstog jag att om jag skulle jobba hela dagen så skulle jag få få och lägga mej när jag kom hem. Och lämna allt åt min lika dåliga sambo. Så jag lämna ifrån mej bussfan och åkte hem. Men fy fan vilken envis bacill man lyckats plocka på sej. Kan inte minnas att jag haft den här kombon förrut..
Det är väl getinfluensa eller kanske snigelinfluensa?
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Mot arbetsförmedlingen

"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Kanske skulle ge f-n i getterna då ?Robban wrote:Precis fått i mej lite lunch. Imorse mådde jag skitdåligt. Men begav mej mot jobbet iaf. Men när jag kom fram förstog jag att om jag skulle jobba hela dagen så skulle jag få få och lägga mej när jag kom hem. Och lämna allt åt min lika dåliga sambo. Så jag lämna ifrån mej bussfan och åkte hem. Men fy fan vilken envis bacill man lyckats plocka på sej. Kan inte minnas att jag haft den här kombon förrut..
Krya på dig !
*pungspark*
Tack din otrevliga jävel!Carbon-Dave wrote:Kanske skulle ge f-n i getterna då ?Robban wrote:Precis fått i mej lite lunch. Imorse mådde jag skitdåligt. Men begav mej mot jobbet iaf. Men när jag kom fram förstog jag att om jag skulle jobba hela dagen så skulle jag få få och lägga mej när jag kom hem. Och lämna allt åt min lika dåliga sambo. Så jag lämna ifrån mej bussfan och åkte hem. Men fy fan vilken envis bacill man lyckats plocka på sej. Kan inte minnas att jag haft den här kombon förrut..
Krya på dig !
*pungspark*
- MrKnopfler
Tillbaka i soffan med kaffe och forum. -23 ute å fryser som fasen om tårna även fast det var varmt i bilen
Får nog stoppa tårna i kaffet en stund så blir man nog lite fyllan om man dricker det sedan
Får nog stoppa tårna i kaffet en stund så blir man nog lite fyllan om man dricker det sedan
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Jag ska snart äta!
Sen jag ska fortsätta fixa med motorn från 5b! Pga den ville inte start!
Jag tror den är surt!
lätt fixa!
lätt fixa!
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Robban wrote:Tack din otrevliga jävel!Carbon-Dave wrote:Kanske skulle ge f-n i getterna då ?Robban wrote:Precis fått i mej lite lunch. Imorse mådde jag skitdåligt. Men begav mej mot jobbet iaf. Men när jag kom fram förstog jag att om jag skulle jobba hela dagen så skulle jag få få och lägga mej när jag kom hem. Och lämna allt åt min lika dåliga sambo. Så jag lämna ifrån mej bussfan och åkte hem. Men fy fan vilken envis bacill man lyckats plocka på sej. Kan inte minnas att jag haft den här kombon förrut..
Krya på dig !
*pungspark*
- MrKnopfler
waqr wrote:Öppnar 3 paket från DDM som kom idag
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Kan du gott ha efter din Whiskey orgie i helgenMrKnopfler wrote:waqr wrote:Öppnar 3 paket från DDM som kom idag![]()
![]()
Letar Baja 5B
- MrKnopfler
äääh, nu ska du inte haka upp dig på smådetaljerwaqr wrote:Kan du gott ha efter din Whiskey orgie i helgenMrKnopfler wrote:waqr wrote:Öppnar 3 paket från DDM som kom idag![]()
![]()
![]()
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
- sideburn80
Fan va kul, men då kan du väl dela med dig med åtminstånde ett paketwaqr wrote:Öppnar 3 paket från DDM som kom idag
Vilken lycko du är!! Vill med ha paket!waqr wrote:Öppnar 3 paket från DDM som kom idag
Absolut, jag skickar ett på direkten. Vad har du för adresssideburn80 wrote:Fan va kul, men då kan du väl dela med dig med åtminstånde ett paketwaqr wrote:Öppnar 3 paket från DDM som kom idag
Jag vet, men kom ihåg Stefan att den som väntar på något gott......S 500 R wrote:Vilken lycko du är!! Vill med ha paket!
Letar Baja 5B