Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Jag har fixa med kaross, jag ska köpa lite dekal! 
Instämmer till fullo. Petter är grym på att göra om låtarna till sitt egna!Robban wrote:Helt klart! Jag kan tänka tillbaka hur mycket fördomar man hade moot Tomas DiLeva. Han är juh bara för kul den mannen! Mycket speciell men snacka om att vara i harmoni med sej själv.S 500 R wrote:Det programmet är bra gennerelt tycker jag!Robban wrote:Kollar senaste avsnittet av Så Mycket Bättre! Plura är juh för jävla skön =)
Programmet skulle juh bli en flopp enligt många. Men suceén är ett faktum!
Ja fy fan va bra han är! Man blir glad av att se programmet.
Absolut... man få en helt annan respekt för dom artisterna!Robban wrote:Ja fy fan va bra han är! Man blir glad av att se programmet.
Men måste ändå säga att man fått en helt annan uppfattning kring DiLeva. Fan vilken skön prick han är! Som när Plura tyckte det va sån energi i Sandelins tolkning. Citerar DiLeva "Ja, precis som i den här salladen" HAHAHA jag dog av skratt nästanS 500 R wrote:Absolut... man få en helt annan respekt för dom artisterna!Robban wrote:Ja fy fan va bra han är! Man blir glad av att se programmet.
Om en timme så jag fortsätta inkörning 5b! 
Härligt! Bara vänja sej verkar juh bli en likadan vinter som förra åretCarbon-Dave wrote:Ut å skotta snö.....IGEN.....
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Ja, om den här skiten håller i sig lär vi ju dessutom få en hel månad extra.....som bonus !

Bonus ja.. Tänk om sommaren kunde få för sej att bli 2 månader längre? Fan va soppa det skulle gå åt 
Ja.. Men fan vad gott .. Två långa varma månader,Det får gärna kosta extra soppa ...Robban wrote:Bonus ja.. Tänk om sommaren kunde få för sej att bli 2 månader längre? Fan va soppa det skulle gå åt
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Jag skulle gärna betala 1000:- till soppa om jag fick sommar året runt.....

Det kan nog vara värt mer.. Vi kanske skulle gå ihop och be att få byta land med typ australien? Fatta vad med sand och grejjer? Ska nog slå den där Reinfeldt en signal och lägga upp vårat förslag. Hur många skriver på en namnlista? 
Jag är påRobban wrote:Det kan nog vara värt mer.. Vi kanske skulle gå ihop och be att få byta land med typ australien? Fatta vad med sand och grejjer? Ska nog slå den där Reinfeldt en signal och lägga upp vårat förslag. Hur många skriver på en namnlista?
HATAR VINTERN OCH KYLAN
Letar Baja 5B
Jag instämmer! Skulle kunna lägga massor med pengar på soppa!