Du har väl fått min listaJimmy wrote:Nu bär det iväg till Karlstad för att handla julklappar....
Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Letar Baja 5B
ska snart sätta mig i bilen och köra upp till stockholm för att tävla i morgon
Jo självklartwaqr wrote:Du har väl fått min listaJimmy wrote:Nu bär det iväg till Karlstad för att handla julklappar....
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
är det duvan eller bergvik som gäller då ?Jimmy wrote:Nu bär det iväg till Karlstad för att handla julklappar....
Är det inte jäkligt jobbigt att åka till Stockholm hela tiden?jebogren wrote:ska snart sätta mig i bilen och köra upp till stockholm för att tävla i morgon
ja både och skönt att kunna komma ifrån och verkligen koncentrera sig det man ska göra,S 500 R wrote:Är det inte jäkligt jobbigt att åka till Stockholm hela tiden?jebogren wrote:ska snart sätta mig i bilen och köra upp till stockholm för att tävla i morgon
en viktigt dag i morgon
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
hinkar kaffe och har precis beställt frugans julklapp 
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
Har hon varit snäll i år?MrKnopfler wrote:hinkar kaffe och har precis beställt frugans julklapp
Letar Baja 5B
- J.A racing
Fy fan vad det snöar här, började skotta 7.30 och är klar nu. Minst 30 cm har det kommit.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Jag kollar på tv nu sen ska lite städa! 
Funderar på om jag ska börja lite med MCD igen!
Gör det! Vi vill se din mcd färdigt!S 500 R wrote:Funderar på om jag ska börja lite med MCD igen!
Ja, måste bara få bajan körklar först! Så jag inte har två bilar stående!Burnout wrote:Gör det! Vi vill se din mcd färdigt!S 500 R wrote:Funderar på om jag ska börja lite med MCD igen!
Ja rätt kan inte ju båda stående!S 500 R wrote:Ja, måste bara få bajan körklar först! Så jag inte har två bilar stående!Burnout wrote:Gör det! Vi vill se din mcd färdigt!S 500 R wrote:Funderar på om jag ska börja lite med MCD igen!