Någon som har en 3D-CAD modell i filformatet DXF eller DWG på en Zenoah?
Hittar inget på nätet och det är lite drygt att cadda upp den själv.. Behöver inte vara en full-tech modell, utan en envelope med dom fysiska yttre måtten i 3D är det som det egentligen letas efter.
Även om DWG och DXF är att föredra, så är ALLA slags modellfiler intressanta.
3D-CAD modell på Zenoah?
3D-CAD modell på Zenoah?
My motor is stalled but my wheels are still spinning
- Rallyfinnen
Re: 3D-CAD modell på Zenoah?
Jag vet att jag tittat på en sådan på nätet, men kan inte hitta den nu! Var någon typ av site där dom hade en massa 3d-modeller, kan vara att man fick betala lite för att ladda ner den.
Tror det var en 230rc, men dom är ju väldigt lika!
EDIT: denna var det http://www.3dcadbrowser.com/preview.asp ... code=41560
Tror det var en 230rc, men dom är ju väldigt lika!
EDIT: denna var det http://www.3dcadbrowser.com/preview.asp ... code=41560
Re: 3D-CAD modell på Zenoah?
Tack Rally,
Såg den med och även på deras tvillingsajt 3dmodelbrowser eller vad den heter.
Men som du säger, man får pynta 100$ för ett medlemskap där, eller ladda upp egna filer..
Men att ladda upp egna, så måste dom först godkännas som kan ta 6v, sen vet man inte ens om den blir det..
Så det alternativet går bort..
Ingen som känner någon på husqvarna?
Ringde precis husqvarna och en särring svarar "hallå" istälelt för att presentera sig och vilket företag hon representerar, hon var allmänt drygt och fattade inte vad jag ville och sa att jag ska ringa igen på måndag. LOL
Såg den med och även på deras tvillingsajt 3dmodelbrowser eller vad den heter.
Men som du säger, man får pynta 100$ för ett medlemskap där, eller ladda upp egna filer..
Men att ladda upp egna, så måste dom först godkännas som kan ta 6v, sen vet man inte ens om den blir det..
Så det alternativet går bort..
Ingen som känner någon på husqvarna?
Ringde precis husqvarna och en särring svarar "hallå" istälelt för att presentera sig och vilket företag hon representerar, hon var allmänt drygt och fattade inte vad jag ville och sa att jag ska ringa igen på måndag. LOL
My motor is stalled but my wheels are still spinning