Händer inget pga cylinderproblemet, Scott Finlay har sagt han ska leta rätt på en bra begagnad cylinder till mig, men det går trögt..
Alternativet skulle vara en ny original för 2500kr.. jag överväger faktiskt det alternativet också, men det är ju mycket mer pengar än jag hade tänkt spendera på detta!
39cc motorprojekt
- Rallyfinnen
Re: 39cc motorprojekt
BMT sweden har ju typ denna motor dom säljer ut sina cylindrar för 149kr vet inte om den passar den är för ett 44mm vevhus gå in och kolla på den
- Rallyfinnen
Det är inte till samma motor.. dom har den vattenkylda varianten till denna motor.
Jag har ingen lust att köpa fler av dessa kina-cylindrar, dom verkar vara totalt kass i pläteringen allihopa!
Det verkar bara vara en tillverkare av Blata kopior, och dom vet inte hur man pläterar en cylinder..
Jag har ingen lust att köpa fler av dessa kina-cylindrar, dom verkar vara totalt kass i pläteringen allihopa!
Det verkar bara vara en tillverkare av Blata kopior, och dom vet inte hur man pläterar en cylinder..
Hoppas du får ordning på denna... känns som det är en aktuell motor om man säger så.
den cylindern jag såg var luftkyld passar kanske inte ändå, ring dom och hör om dom kanske har något liggandeRallyfinnen wrote:Det är inte till samma motor.. dom har den vattenkylda varianten till denna motor.