Såhär står det i regelverket:S 500 R wrote:Får man ha vilken pipa som helst i GT så länge det är en 3-kammar pipa??
Där ser man!!! Tackar för det!jojomek wrote:Såhär står det i regelverket:S 500 R wrote:Får man ha vilken pipa som helst i GT så länge det är en 3-kammar pipa??
RB 10.5.4.5.1 Ljuddämpare
Endast original ljuddämpare är tillåten.
Avgassystemet ska vara helt och tätt, onödig ljudnivå pga. sprickor eller dylikt godtas inte.
Fastsättningen av ljuddämparen med tillbehör får förbättras.
Denna följde med min bil: http://rc-car-online-shop.de/shop/en/pr ... et-so.htmljojomek wrote:Såhär står det i regelverket:S 500 R wrote:Får man ha vilken pipa som helst i GT så länge det är en 3-kammar pipa??
RB 10.5.4.5.1 Ljuddämpare
Endast original ljuddämpare är tillåten.
Avgassystemet ska vara helt och tätt, onödig ljudnivå pga. sprickor eller dylikt godtas inte.
Fastsättningen av ljuddämparen med tillbehör får förbättras.
För testandets skull räcker ju stål =)J.A racing wrote:Ja det man läst om Samba 7 är ju lovande och sen vad alla som kör den säger också. Får se om min Pro pipe dyker upp någon gång, när jag snackade med Sean senast så hade han några på order från Victory. Annars kanske man ska testa en Samba 7´a TI om det vill sig väl.
Nja gör det verkligen det, jag vet ju en som bytte rätt fort till TI.sx3 wrote:För testandets skull räcker ju stål =)J.A racing wrote:Ja det man läst om Samba 7 är ju lovande och sen vad alla som kör den säger också. Får se om min Pro pipe dyker upp någon gång, när jag snackade med Sean senast så hade han några på order från Victory. Annars kanske man ska testa en Samba 7´a TI om det vill sig väl.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest