Håller på med en del special till bilen.
Satte upp hela motorpaketet med alu fästerna monterade på motorn,på en planskiva.Då jag tyckte att drevaxlen såg en aning sne ut monterat på bilen.
Detta resulterade i att jag måste justera upp hålen i fästerna som håller motorn.Då det inte räcker till att justera tillräckligt, och för att sedan detta inte skall kunna röra på sig så skall jag stifta fästerna.
Hade även tänkt att göra en justerbar platta för att kunna justera diffdrevspelet lite smidigt.Inte bara fram å tillbaka utan även i sidled.Då man inte har någon koll alls igentligen hur snett motorn sitter.
När jag fått allt injusterat så stiftar jag även motorfästerna i plattan.Skall även borra och gänga upp motorfästerna till M5.
Gjorde lite nya axlar till hubbarna bak samt till alla bärarmar på jobbet idag.
Lite sugen på att sätta dit HPI bärarmar samt dämpare också.Men hittar inget beg. just nu så det får väll vänta.
Tyckte dock att bilen gick riktigt bra på det dåliga underlag jag körde på sist.Inge skuttande å hoppande.Flöt på bra över sten och hål mm.Dock mycket på tvären,men det är förhoppningsvis fixat snart.
Verkar nästan vara den sista här som vill ha/köra FG.Det är bara en massa prat om Hpi överallt.
Våga vägra HPI