S 500 R wrote:Eller BLUR s varaint som huSSe har.
vad är dom för något då??? Vad är en V-Stack???J.A racing wrote:Du kan byta V-stack till Phatdads vinklade då blir det enklare.
J-A kan du länka till Phatdads variant??
mvh Peter
S 500 R wrote:Eller BLUR s varaint som huSSe har.
vad är dom för något då??? Vad är en V-Stack???J.A racing wrote:Du kan byta V-stack till Phatdads vinklade då blir det enklare.
jag kikade in på DDM och lyckades nog hitta det som J.A menade, såg riktigt bra ut med vinkeln.S 500 R wrote:Det inner fästet som luftfiltret sitter på.
J.A racing wrote:http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.7325/.f
Dom här om du inte redan hittat dom.
J.A det var den jag hittade, är numera tillagd i listan.. tackarS 500 R wrote:Dom listorna brukar bli farliga
HAHA, en tråd om det, kul. man kan säga att hon inte riktigt tycker att det är fullt nödvändigt med RC, jag är tydligen för gammal för att "leka" med radiostyrda bilar enligt henne...S 500 R wrote:Finns en tråd om det med... om man berättar för frun vad det kostar eller inte
Då kan du medela henne att vi är ca 250 stycken här som inte håller med henne. Plus att vi har folk som är över 50 som kör.p_stman wrote:HAHA, en tråd om det, kul. man kan säga att hon inte riktigt tycker att det är fullt nödvändigt med RC, jag är tydligen för gammal för att "leka" med radiostyrda bilar enligt henne...S 500 R wrote:Finns en tråd om det med... om man berättar för frun vad det kostar eller inte![]()
angående kostnaderna så är hon inte fullt medveten om det om man säger så.

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests