Waqr`s Baja SS
Re: Waqr`s Baja SS
Hehe du hänger nog med, Bajan gick riktigt bra tycker jag.
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Jo...vi får väl se hur det går när vi tar ut dem tillsammans nästa gång. Hornen lär växa 
Letar Baja 5B
Det kan du vara säker påwaqr wrote:Jo...vi får väl se hur det går när vi tar ut dem tillsammans nästa gång. Hornen lär växa
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
info@largescaleracing.se
070-7910586
Eftersom det regnade idag så passade jag på att göra liten underhåll på däck och fälgar. Har varit lite nervös över hur snabbt däcken skulle slitas med efter ca 12 liter så är det faktiskt fortfarande mycket nabbar kvar. Även foamet verkar hålla bra kvalitet då det var som nytt.

Letar Baja 5B
- J.A racing
Mina håller också bra, har läst att dom knappt håller en tank för vissa. Vi kör väl som kärringar då eller hur Waqr

PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Hehe....jo jag funderade faktiskt i samma banor jag med 
Undra om man kan dessa inlägg i de nya däcken man köper eller om det rekommederas att köpa nya inlägg samtidigt? Kan man se på nåt sätt om inläggen är slut eller är det bara att köra tills de går sönder?
Undra om man kan dessa inlägg i de nya däcken man köper eller om det rekommederas att köpa nya inlägg samtidigt? Kan man se på nåt sätt om inläggen är slut eller är det bara att köra tills de går sönder?
Letar Baja 5B
Mina orginal däck håll ca 4 tankar, sedan var det inte mycket kvar.

Nää underlaget var inte det bästa, sten, grus, mm. Bakdäcken tog mycket stryk., 
Du kan använda inläggen i de nya däcken. Dom är ju som nya. Kan inte tänka mig att andra däckfabrikat kräver särskilda inlägg. Så länge dom är hela borde man kunna använda dom flera gånger.waqr wrote:
HPI Baja 5b SS med OBR/Zenoah 30,5 och Victory ProPipe. Styr med 3PM-2.4G
Idag har jag bytt tillbaka till 17/57 drevningen då jag inte blev riktigt nöjd med 18/56. Känndes inte riktigt som om motorn orkade varva ur ordentligt. Sen tappade de faktiskt mer än jag trodde på botten. Blir att spara dessa till man uppdaterar motorn 
Imorgons ska det bli intressant att köra med 17/57 drevningen med den nya pipan då jag inte gjort det tidigare. Detta gör ju att man kan jämföra GBE:n mot Dominatorn mer rättvist också (körde enbart på originaldrevningen med Dominatorn)
Imorgons ska det bli intressant att köra med 17/57 drevningen med den nya pipan då jag inte gjort det tidigare. Detta gör ju att man kan jämföra GBE:n mot Dominatorn mer rättvist också (körde enbart på originaldrevningen med Dominatorn)
Letar Baja 5B
Intressant!!! Då kommer det ju nästan kännas som du har trimmat motorn ju 
Hehe....jo lite skillnad blir förhoppningsvisS 500 R wrote:Intressant!!! Då kommer det ju nästan kännas som du har trimmat motorn ju
Letar Baja 5B
Så länge inläggen är hela så kandu fortsäta att använda dom . du har dom nya skumgummi inlägen,så dom håller länge!!waqr wrote:Hehe....jo jag funderade faktiskt i samma banor jag med
En fråga ? med orginal däcken så kan ni inte ha så mycke gräpp, eller??
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Har inga andra däck att jämföra med men jag tycker de greppar fruktansvärt bra på nästan alla typer av underlag.
Provade original däcken innan du bytte till Hostile MX?
Provade original däcken innan du bytte till Hostile MX?
Letar Baja 5B