Ja det lär jag gör. Nu har jag hela vintern på mig att bygga en stridsduglig vagn
☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Re: HPI 5T SM Räsern
Gött!
Ja det lär jag gör. Nu har jag hela vintern på mig att bygga en stridsduglig vagn
Låter kanon 
Då var bromsarna på väg hem och även en väska att ha bilen i!!
En väska!!! Måste vara ett rejält as.S 500 R wrote:Då var bromsarna på väg hem och även en väska att ha bilen i!!
Billös expertkommentator..
Japp, det gjorde jag!waqr wrote:Köpte du allt hos Hobbythek?
Ja, den är hyfsad. Den finns på RC car onlines tråd här på forumet! Smart väska för att slippa allt skit i bilen!Bjuggen wrote:En väska!!! Måste vara ett rejält as.S 500 R wrote:Då var bromsarna på väg hem och även en väska att ha bilen i!!
Japp, exakt den!Bjuggen wrote:Är det den för 30 Euro?
Bra pris.
Ja, det är ju det jag vill undvika. Denna väskan är det ju bara att stoppa ner bilen i så man slipper all skit och sand i bilen!
Kanon. Skulle ju givetvis skriva " INTE " skita ner Benzen. Sorry, lite för bråttom 
Billös expertkommentator..
Okey, jo precis! Nu när man kör med bensin och så kan det ju bli lite söligt med. Så jag tror denna väskan kan göra jobbet!
Funderar på att köpa ett förstärkt chassie i stället för att förstärka chassiet. Blir lite dyrare... men det kanske blir bättre 
Vilket tänker du på då?
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S