Wrep ger sig ut i OffroadTräsket
Re: Wrep ger sig ut i OffroadTräsket
Och du stryper bensin tillförseln.Ta upp den genomskinliga slangen så kommer du att se den har krympt.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
-
wrep
- Phone Number: 0768033556
Den gula är ju returen så det spelar ingen roll om den krymper lite...
Även om den svarta kläms ihop lite så tror jag det går bra ändå... har ju bara original 26cc i min bil.
Men vi får väl se
körde bilen idag och den gick lika bra som innan. Blir det strul kan man ju byta till rör där den går igenom gummit.
Även om den svarta kläms ihop lite så tror jag det går bra ändå... har ju bara original 26cc i min bil.
Men vi får väl se
// Per slipsåkare som ibland fuskar i offroadträsket.
Det är vad dom flesta gör. Byter till ett rör av nått slag.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
-
wrep
Ok jag får ta det som EVO-2 sen 
-
wrep
Beställde en underkaross och dubbar från Maffian ikväll så nu kan vi rejsa lite Stellan 
vill du visa vad för underkaross det är du har köpt ? och sen måste jag fråga varför du har en vajer vid stötdämparna ? =)
Söker eventuellt bra baja 5b chassi.
Var ute å körde snöbash i helgen.. Då min bil har ett undertray så kom det inte in nån snö framifrån. Den snö som letade sig in rök in i bak.. I somras när vi körde i Karlskoga så var den knappt dammig under karossen. Kanontillbehör till 5Bwrep wrote:Beställde en underkaross och dubbar från Maffian ikväll så nu kan vi rejsa lite Stellan
Billös expertkommentator..
-
wrep
kim.h wrote:vill du visa vad för underkaross det är du har köpt ? och sen måste jag fråga varför du har en vajer vid stötdämparna ? =)
En sån
Vire:arna är till för att hindra stötdämparna från att gå sönder när man kraschar.Dämparna kan ryckas sönder annars, de är inte så starka utåt.Nästan alla bilar på forumet har sådana av någon varianat.
jag har sneglat på en sådan länge... brukar ju vara ett halvkilo lera där inne när man körtBjuggen wrote:Kanontillbehör till 5B
Okey det va en sådan fast jag har sätt på andra ställen att dom är i alu med stänk skydd. håller verkligen en sådan lexan skydd ?wrep wrote:kim.h wrote:vill du visa vad för underkaross det är du har köpt ? och sen måste jag fråga varför du har en vajer vid stötdämparna ? =)
En sånhttp://rcmaffian.se/oscommerce_st/catal ... ts_id=4109
Vire:arna är till för att hindra stötdämparna från att gå sönder när man kraschar.Dämparna kan ryckas sönder annars, de är inte så starka utåt.Nästan alla bilar på forumet har sådana av någon varianat.
Håller fint . Däremot har jag märkt att Prolines lexan verkar lite extra känslig för bensin = sprickor 
Tanka försiktigt
Tanka försiktigt
Billös expertkommentator..
bodyn kanske får så mycket stöd underfrån så den blir slitstarkt ändå, Okey ja bensin är juh alltid bensin så det är kanske sant. kanske håller bättre om man sprayar nitroblocker eller liknande på bodyn efter lackeringen.Bjuggen wrote:Håller fint . Däremot har jag märkt att Prolines lexan verkar lite extra känslig för bensin = sprickor
Tanka försiktigt
Blir ju kanon Per... Vi ser till att styra ihop en vinter körning snart. Tror vi kan få ihop ett gött gäng...wrep wrote:Beställde en underkaross och dubbar från Maffian ikväll så nu kan vi rejsa lite Stellan
-
wrep
Råkade hälsa på hos godisförsäljarn , Han hade en bil som såg ball ut så vi gjorde affär .. Nu har den gått en träff hos Jimmy och Danne
Mycket kul bil ,man kör ju som en dåre med den FJS kan man verkligen kalla det
Bilarna hemma igen

Skadorna hittils
Sidokrockskydd får man nog fixa på ngt vis

Damasken till kardan rök.. tydligen vanligt?

På Bajan hamnade oljan utanpå dämparen istället öfr inuti... 3gången nu.. kanske dags att sätta i umbrella sealsen som man har i lådan?

Bilarna hemma igen
Skadorna hittils
Sidokrockskydd får man nog fixa på ngt vis
Damasken till kardan rök.. tydligen vanligt?
På Bajan hamnade oljan utanpå dämparen istället öfr inuti... 3gången nu.. kanske dags att sätta i umbrella sealsen som man har i lådan?
- J.A racing
Nu ha jag missat nåt... Vem hade en five-t till salu ??
MCD UltimateCarbon K600 TWIN