Carson Attack Onroad 34 mm raceportat
Re: Carson Attack Onroad 34 mm raceportat
Det va jag. va så förbannat envis så jag drog så jag va tvungen att gå ut och spy i busken utanför. Hahaha
Det är vad jag kallar för en LS entusiastRobban wrote:Det va jag. va så förbannat envis så jag drog så jag va tvungen att gå ut och spy i busken utanför. Hahaha
Letar Baja 5B
Hahaha så jävla smart.. Hade precis klämt i mej ett rejält lass med mat. Sen ut och drog som en jävel. Kan bara sluta på ett sätt. Som tur va va det ingen som såg! 
Hahahahaha 
Robban wrote:Hahaha så jävla smart.. Hade precis klämt i mej ett rejält lass med mat. Sen ut och drog som en jävel. Kan bara sluta på ett sätt. Som tur va va det ingen som såg!
Billös expertkommentator..
Haha! Kunde inte hålla mej så jag gick ut och gjord ett försök. Inte ett liv. Bytte förgasare brände rent stiftet men nej. Måste va för klen gnista. Undra om jag fick spolen för långt ifrån svänghjulet?
Ska vara 0,3-0,4mm. Lägg typ ett visitkort emellan så brukar man få ett lagom avstånd.
Letar Baja 5B
Då har vi problemet där! Jag tog alldeles för stor glipa. Va nog mer än en mm i glipa
- J.A racing
Visitkorts tricket är helt kanon 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Nej.. Vart ingen skillnad. MEN! Jag kolla på stiftet under tiden jag körde. Första 3-4 varven är det bra gnista men sen blir den lila och dassig.. Spolen?
Jag hade en sån motor. Gick kanon i 10 min. sen stendog den. Blev sämre och sämre och gick till slut inte att starta. Hade en massa andra konstigheter för sig med avgasknallar osv. Det var spolen som ställde till det på den
Prova en annan, går ju rätt fort å kolla
Fan ryckte till du bröla.
Skratta så jag tjöt. Man skulle vart med 
Prova en annan, går ju rätt fort å kolla
Fan ryckte till du bröla.
Billös expertkommentator..
Haha. Vad gör man inte? Envis som man är.
Jo ska göra det. Har beställt en av Andreas.
Jo ska göra det. Har beställt en av Andreas.
Jag blir fan tokig på detta! Ny spole men den startar iaf inte! När jag satte ihop motorn så va det en pil på kolven. Den satte jag mot utblåset då jag läste att så skulle det vara. Vad mer kan va fel? Har provat med original fuggen men det gör ingen skillnad. Fattar inte....
När man kör med borrmaskin och håller full gas så verkar den spotta ut soppan bakåt? Vafan? Ungefär som motorn går åt fel håll? Blir galen på detta