Så vilken annan olja är bättre och var kan jag köpa den?
Förrsten.. hur monterar jag rezzeis på stötdämparna?
Behöver jag några andra delar till stötdämparna och rezzies?
Ok! den olja till alla stötdämparna?S 500 R wrote:Jag kör med Motuls 20w olja och det funkar för mig.
Nä, allt är med som du behöver!
Också domS 500 R wrote:Du borde byta till Umbrella seals också förresten och o-ringar från darksoul!
Olja köpte jag på Hondacenter i sisjön. Japp... i alla dämparna.Burnout wrote:Ok! den olja till alla stötdämparna?S 500 R wrote:Jag kör med Motuls 20w olja och det funkar för mig.
var finns denna motuls 20w olja i gbg?Också domS 500 R wrote:Du borde byta till Umbrella seals också förresten och o-ringar från darksoul!
vad betyda umbrella seals?
Tack!S 500 R wrote:Olja köpte jag på Hondacenter i sisjön. Japp... i alla dämparna.Burnout wrote:Ok! den olja till alla stötdämparna?S 500 R wrote:Jag kör med Motuls 20w olja och det funkar för mig.
var finns denna motuls 20w olja i gbg?Också domS 500 R wrote:Du borde byta till Umbrella seals också förresten och o-ringar från darksoul!
vad betyda umbrella seals?
Slå på det på DDM så hittar du dom!
Jag glömt! Tack!J.A racing wrote:Trevlig listaDessa kan jag rekomendera också
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.6222/.f
Då behöver inte ha fjärdrar!S 500 R wrote:När du använder kronorna så sätter du bakfjädrarna fram och tvärt om. Enligt mig behöver du inte hårdare fjädrar fram. Så det innebär att du inte behöver köpa dom hårdare bakfjädrarna.
Jaha, jag har lite problem med fram den som bara hoppa hel tiden och jag gillar inte ha mjuk!S 500 R wrote:Nä, köpa dom hårda fram som du sätter där bak. Så har jag det i alla fall!
Okey! Du gör som du vill, ville bara säga hur jag upplever det!Burnout wrote:Jaha, jag har lite problem med fram den som bara hoppa hel tiden och jag gillar inte ha mjuk!S 500 R wrote:Nä, köpa dom hårda fram som du sätter där bak. Så har jag det i alla fall!
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests